Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین خوزستان از شهر چمران ، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: امنیت در شهرستان بندر ماهشهر نیاز به اهتمام و عزم جدی مسئولان و مساعدت همه بزرگان و دلسوزان این منطقه دارد.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای هنجارشکن دنبال سلب آرامش از جامعه هستند که باید با قاطعیت با آنها برخورد صورت بگیرد و این مسئله درس عبرتی برای همه مخلان نظم و امنیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: وجود این همه سلاح جنگی در استان خوزستان مایه تأسف است و خطر بزرگی برای امنیت استان خوزستان به شمار می‌رود و بخاطر این موضوع هر روز شاهد کشته شدن عزیزان خود هستیم.

عبادی متذکر شد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد به شهادت رسیدن یک نیروی جوان، مؤمن و بسیجی، شهید علیرضا دریس بودیم که شهادت این عزیز را به خانواده وی و همه بسیجیان، تبریک و تسلیت می‌گوییم. باید هر چه سریع‌تر برای این موضوع و ناامنی‌های موجود چاره‌اندیشی شود.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تسلیت بیست و پنج رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، عنوان کرد: این امام همام تحت سخت‌ترین شرایط و شکنجه‌های حکومت طاغوت دست از مبارزه دینی و سیاسی با حاکمان فاسد برنداشت و این درس بسیار بزرگی است.

امام جمعه شهر چمران همچنین با تبریک بیست و هفتم ماه رجب سالروز مبعث پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص)، ادامه داد: عید مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) مبدأ همه خوبی‌ها در جهان و این بعثت به معنای آغاز نجات انسان از ظلمت و تاریکی است.

عبادی تصریح کرد: پیامبر اکرم کمال رحمت و همه خوبی‌های عالم است. ایشان مایه رحمت برای همه بشریت است. آن حضرت در قله اخلاق بودند که خداوند متعال در قرآن کریم ایشان را به عنوان اسوه حسنه معرفی کرده که همه انسان‌ها از معلم اخلاق درس یاد بگیرند.

وی در پایان اضافه کرد: جامعه بشری امروز برای آزادی و رهایی از تاریکی و جهالت و این همه ظلم و رنج، به تعالیم پیامبر اعظم (ص) نیاز دارند.

48

کد خبر 1606777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان شهر چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد