Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@22:29:14 GMT

روزهای تاریک حامد لک

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۶۷۴۶

حامد لک روزهای پرفشاری را در پرسپولیس متحمل می شود.

حامد لک روزهای سختی را در پرسپولیس تجربه می کند.

به گزارش طرفداری، حامد لک این فصل نه تنها عملکرد موفقی نداشته بلکه در مجموع عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است. او در بسیاری از بازی ها اگرچه در تک موقعیت ها توانسته عملکرد خوبی داشته باشد اما در مجموع هرگز قابل اطمینان نبود و همچون فصل قبل نتوانست رضایت کارشناسان را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی با گل گهر نیز عامل اصلی باز شدن دروزاه پرسپولیس بود تا مشخص شود روی هیچ کدام از نقاط ضعفش کار نکرده است. نه بازی با پا و ضربات شروع مجدد او توانسته بهبود پیدا کند و نه در خروج هایش عملکرد موثرتری را به نمایش گذاشته است. همین موضع باعث شد تا کارشناسان انتقادهای زیادی را متوجه او کرده و این روزها به شدت از سوی اهالی فن و به ویژه هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار بگیرد.

طعنه آمیز این که این عملکرد ناموفق تنها چند روز پس از تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با او صورت گرفته است. یحیی گل محمدی در برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد از باشگاه خواست تا حامد لک قراردادش تمدید شود. موضعی که باعث شد طی همین چند روز بابت این تصمیم از یحیی گل محمدی نیز انتقادهای زیادی شود.

حال باید منتظر بود و دید در بازی بعدی نیز گل محمدی اصرار به استفاده از حامد لک خواهد داشت یا قرار است احمد گوهری جانشین او در بازی با مس رفسنجان شود. اما هرچه هست حامد لک روزهای پرفشاری را پشت سر می گذارد. به گونه ای که خیلی ها عملکرد او را با عملکرد سوشا مکانی مقایسه می کنند در لیگ پانزدهم مقایسه می کنند.

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود