Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل معتقد است تصمیم یوفا برای تغییر مکان فینال لیگ قهرمانان تصمیمی کاملاً درست بوده است.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لیورپول در فینال لیگ کاپ حاضر شد و در مورد این دیدار، یورگن کلوپ، وضعیت ریس جیمز و روملو لوکاکو صحبت کرد. به گزارش طرفداری، توماس توخل در این کنفرانس خبری در مورد وضعیت بازیکنانش گفت:

ما امروز با حضور تمام بازیکنانمان جز بن چیلول تمرین کردیم که این خبری فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کواچیچ و زیاش هر دو از امروز بدون مشکل همراه ما هستند. همه از اول تا آخر تمرین حضور داشتند. واکنشی جز واکنش مثبت وجود ندارد. امیدوارم همه چیز همین طور بماند. فردا جلسه تمرینی دیگری داریم و سپس یکشنبه فرا می رسد.

روملو لوکاکو

به نظرم او خوب است، مانند بقیه. شما می دانید و منم می دانم که او بازیکن مهمی است. این روزها وقتی پول زیادی برای یک بازیکن پرداخت می کنید، توجه زیادی روی آن بازیکن قرار می گیرد. او از ابتدا بازی های متوالی زیادی را برای ما انجام داد. شاید چنین وضعیتی را کمی با جورجینیو، یکی از کاپیتان های تیم تجربه کرده باشیم. او اخیراً زیاد فیکس نبود زیرا احساس می کنیم او کمی خسته است، او از نظر روانی خسته است. اما تمرکز همه به شدت روی روملو است اما شرایط کم و بیش مشابه جورجینیو است. گاهی این عادلانه نیست و زیادی است.

هر دو خودشان را بازیکنی در خدمت تیم می دانند و من توجه شدید روی آن ها را درک می کنم اما مسائل و تصمیمات در داخل رختکن واضح هستند. بازیکنان این ها را پذیرفته اند و وقتی برای چلسی بازی می کنید، می پذیرید که تیم بر شما ارجحیت دارد. به همین علت نه از سوی لوکاکو، نه از سوی من و نه از سوی هیچکس دیگری، احساس ناراحتی ای وجود ندارد. بازیکنان زیادی بودند که در بازی های اخیر خواهان حضور در زمین بودند اما بازی نکرده اند چون فقط یازده نفر می توانند در ترکیب اصلی قرار گیرند. این هرگز تغییر نخواهد کرد. به بازیکنانم و تمرکزشان اعتماد دارم. همه چیز در تیم آرام است، بازیکنان مصدوم برگشته اند و همه چیز خوب است.

 تغییر مکان فینال لیگ قهرمانان اروپا

تصمیم کاملاً درستی بود و متاسفانه فکر می کنم این بدترین دلیل برای تغییر مکان است. کاملاً بدترین دلیل ممکن. به طور کلی در مورد آن حس وحشتناکی داریم. این موضوع روی ذهن و تمرکز ما تاثیر می گذارد. کاملاً می توانیم این تصمیم را درک کنیم. در حال حاضر زیاد به فینال لیگ قهرمانان فکر نمی کنیم. چیزهای مهم تری هست که باید روی آن ها تمرکز کنیم.

کپا مقابل لیورپول فیکس خواهد بود؟

اول از همه، به شما چیزی نخواهم گفت. بعداً تصمیم خواهیم گرفت اما قطعاً شما دلیلی برای پرسیدن این سوال دارید. در آخرین رقابت یعنی جام باشگاه های جهان که رقابتی کوتاه بود، کپا در نیمه نهایی بازی کرد و ما را به فینال رساند. سپس ما تصمیم گرفتیم ادوارد که از جام ملت های آفریقا برگشته بود، در فینال فیکس باشد. الان نیز شرایط تقریباً مشابه است. ما تصمیمان را پس از تمرینات خواهیم گرفت، مانند همیشه. الان وقتی هنوز یک جلسه تمرینی مانده، نیازی نیست تصمیمی بگیریم. کپا در دورانی که ادوارد را در اختیار نداشتیم، فوق العاده بود و در نتیجه، شرایط ناراحت و در عین حال راحتی را تجربه می کنیم.

کپا قطعاً لایق بازی کردن است و نمی توانم در مورد آن احساساتی باشم. باید کاری را انجام دهم که در نهایت به نظرم بهترین راه حل برای تیم است. من می دانم که این پست بازی، پست بسیار حساسی است. اگر کپا بازیکنی در پستی دیگر مانند ده بازیکن دیگر تیم بود، این بحث ها پیش نمی آمد. او در پستی بازی می کند که معمولاً در آن تغییر زیادی انجام نمی دهید اما هنوز هم کاملاً لایق بازی کردن است و در عین حال، من در تصمیم گیری در مورد این پست احساساتی عمل نخواهم کرد.

یورگن کلوپ

من و یورگن مرتباً با هم صحبت نمی کنیم. از بازی در برابر تیم های او لذت می برم؟ این فقط یک لذت خالص نیست چون آن ها لحظه ها را بر شما سخت می کنند و ما مقابل او و لیورپولی بسیار قدرتمند قرار می گیرم. این چالش بزرگی است اما اتفاق بزرگی نیز هست و ما بدون توجه به تقابل های اخیرمان با لیورپول، احساس رقابت طلب بودن می کنیم. این چیزی است که می خواهیم به آن ادامه دهیم. در نهایت و همان طور که می دانید منظورم چیست، ملاقات با یورگن و حضور مجدد در فینالی در ومبلی لذت بخش است. از این بابت بسیار قدردان هستم.

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس توخل فینال لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم

یک کمپانی آلمانی در حوزه مشاوره مالی، تیزر تبلیغاتی جالبی با حضور یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول منتشر کرده که در آن سرمربی آلمانی با شخصیت هایی متفاوت و در مشاغل مختلف به تصویر کشیده می شود.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند