Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ لیندرز از غیبت قطعی روبرتو فیرمینو در فینال لیگ کاپ خبر داد، اما امید به حضور دیوگو ژوتا وجود دارد

مربی لیورپول اعتقاد دارد که این تیم تمام توانش را برای پیروزی در فینال به کار خواهد گرفت.

طرفداری | روز یک‌شنبه در فینال رقابت‌های لیگ کاپ فوتبال انگلستان، چلسی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. مطابق معمول، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی‌های لیگ کاپ حاضر نشد تا پپ لیندرز به عنوان دستیار او، این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندرز در کنفرانس خبری از وضعیت لیورپول برای این فینال صحبت کرد:

وضعیت بابی در دو روز آینده مشخص خواهد شد. او برای فینال در دسترس نخواهد بود اما امیدواریم که هر چه زودتر به تیم اضافه شود. ژوتا تا الان مشکل یا عکس العمل منفی نداشته است که نشانه خوبی است. غیبت او قطعی نیست، اما کار ساده‌ای برای رسیدن به فینال نخواهد داشت.

لیندرز اشاره جزئی به حمله روسیه به اوکراین داشت:

این یک جنگ است. اتفاقی که یک ناامیدی بزرگ برای جوامع انسانی محسوب می‌شود.

اگر به باشگاه‌های بزرگ مختلف در سطح فوتبال جهان نگاه کنید، همگی دارای شخصیت ویژه باشگاه خود هستند. در بازی روز شنبه هر چیزی که در توان داریم را به کار خواهیم گرفت. ما هوادارانمان را می‌بینم، صدایشان را می‌شنویم و احساسشان می‌کنیم. این رقابت فقط به تیم بزرگسالان ما مربوط نمی‌شود و تمام رده‌های باشگاه در آن نقش دارند. 

یورگن کلوپ پیش از این حضور کایومین کلهر در دروازه لیورپول برای فینال لیگ کاپ را تایید کرده بود: 

 کلهر مثال خوبی برای این مسئله است. حضور او در بازی فینال نشان می‌دهد که یک مسیر داخلی برای دروازه‌بانان جوان باشگاه وجود دارد. دیدن این که یک دروازه‌بان جوان به مسابقه فینال می‌رسد لذت‌بخش است. زمانی که کلهر به باشگاه پیوست، من مربی تیم زیر ۱۶ ساله‌ها بودم. از همان زمان توانایی‌هایی که الان به نمایش می‌کشد را در او می‌دیدیم. مسیر صحیح رسیدن به تیم اصلی نیازمند صبر و ایمان به خود است.

یورگن کلوپ برای من چیزی فراتر از یک مربی است. همکاری با او خوشحال‌کننده است و از این بابت سپاس‌گزار او هستم. رابطه ما بر اساس احترام و اعتماد است و همه برای اظهار نظر در مورد شرایط تیم آزاد هستند. 

تا همین‌جای مسابقات هم بازی‌های فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌ایم و پس فردا به مصاف تیم قهرمان چمپیونز لیگ خواهیم رفت. می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. 

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24