Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ششمین روز از اسفندماه بسته ورزشی ایرنا با منتخبی از مهمترین اخبار و حواشی ورزش ایران و جهان برای شما مهیا شده است. با ما همراه باشید.

عبدولی: هیچ وقت از احترامم نسبت به بنا کم نمی‌شود

فرنگی‌کار پرافتخار کشورمان و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: انتقاداتی که به محمد بنا داشتم فنی بود و هیچگاه از احترامم به او کم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

طارمی: بدون اما و اگر صعود کردیم

ستاره ایرانی و ملی‌پوش تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: بازی عالی انجام دادیم و بدون اما و اگر صعود کردیم. من هم تلاش کردم به تیمم کمک کنم. برای اطلاع از توضیحات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

هنرِ فتح رکوردها به قلم فرهاد مجیدی؛ بدون توقف تا قهرمانی

 فرهاد مجیدی در ادامه رکوردشکنی‌هایش، استقلالِ لیگ بیست و یکم را به اولین تیمی بدل کرد که تا هفته نوزدهم باختی نداشته است. مشروح این گزارش در اینجا موجود است.

مهاجم مدنظر پرسپولیس؛ بدون ویکی‌پدیا، جانشین ستاره سوئیسی و رقیبِ بازیکن مورینیو

 بازیکن ازبکستانی تیم پاختاکور که به خوبی جای خالی ستاره سوئیسی این تیم را در خط حمله پر کرده و به تازگی به تیم ملی کشورش هم دعوت شده، مهاجمی است که سرخپوشان می‌خواهند به خدمت بگیرند. برای خواندن ادامه این گزارش به اینجا مراجعه کنید.

AFC از اصلاحات چشمگیر در لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت

کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) پس از برگزاری جلسه کمیته اجرایی این نهاد، از اعمال اصلاحات تاریخی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بیابید.

مرحله یک هشتم لیگ اروپا/ مصاف بارسا با گالا؛ قرعه سخت برای طارمی و سردار

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در شرایطی برگزار شد که بارسلونا باید به مصاف نماینده ترکیه برود و پورتو و بایرلورکوزن با ستاره‌های ایرانی‌شان رقبایی از فرانسه و ایتالیا را پیش روی خود خواهند داشت. جزییات قرعه‌کشی در اینجا قابل رویت است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بایرلورکوزن پورتو فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بایرلورکوزن باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بایرلورکوزن پورتو فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقیمانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

گولسیانی که هفت سال پیش به عنوان بازیکنی 26 ساله پا به لیگ ایران گذاشت، اکنون جشن تولد 33 سالگی‌اش را در پرسپولیس برپا کرده است. او در شرایطی جشن تولد خود را برگزار خواهد کرد که فردا به همراه تیمش مقابل نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم‌هایی که در آن سابقه بازی دارد، قرار خواهد گرفت.

گولسیانی دومین تجربه فوتبالی خود در لیگ برتر ایران را در نساجی و 6 فصل قبل‌تر دنبال کرده بود. او بعد از تجربه حضور در ذوب آهن راهی نساجی و قائمشهر شد و یک فصل در جمع سرخپوشان کار را دنبال کرد و در ادامه با پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان و در نهایت نیز اکنون پیراهن شماره 30 پرسپولیس را بر تن کرده است.

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس در دوره حضور در نساجی نیز در گلزنی موفق عمل کرده بود و طی 22 بازی برای این تیم 5 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود. اکنون باشگاه پرسپولیس در آستانه جدال با نساجی، با انتشار طرحی از مدافع گرجستانی خود، سالروز تولد گولسیانی را به وی تبریک گرفته است و باید دید این بازیکن در جدال حساس فردا چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است