Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه گاردین، در حالی که این ادعا جزئیات چندانی را  نداشت، اما بر اساس ویدئویی که پیش‌تر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود، به نظر می‌رسد ستونی از خودروهای زرهی ارتش روس، از جمله تانک‌های T-72B3 و خودروهای زرهی BMP-3 در شهر ساحلی پریمورسک که بین ملیتوپول و ماریوپول قرار دارد، در حال حرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام ارشد دفاعی ایالات متحده روز جمعه در توصیف «حمله آبی خاکی» در حال انجام از دریای آزوف به خبرنگاران گفت که روس‌ها به احتمال زیاد هزاران نیروی پیاده‌نظام دریایی را در ساحل قرار می‌دهند.»

او اضافه کرد: «فرض کلی این است که آنها به سمت شمال شرقی، به سمت ماریوپول و منطقه دونباس حرکت می‌کنند.»

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین

چندین حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی در منطقه نیز تصاویری از اصابت رگبار موشک‌های روسی گراد به اهدافی در نزدیکی ماریوپل در اواخر بعد از ظهر جمعه را نشان می‌دهد.

اگر گزارش منتشر شده صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد هدف این باشد که به تفنگداران دریایی روسیه اجازه داده شود تا به نیروهای شرق در منطقه دونباس بپیوندند.

کد خبر 659910 برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین جنگ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه روسیه اوکراین روسیه اوکراین جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر روگوف، مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا که به‌تازگی به مسکو الحاق شده است، گفت که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند تا با موشک «اتکمز» به کریمه حمله کنند.

روگوف در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با تدارک اوکراین برای حمله موشکی به جمهوری کریمه، مقامات روسیه دیشب سامانه‌های پدافند هوایی را بر فراز شهرهای «ژانکوی» و «سیمفروپول» فعال کردند.

به گفته وی، ارتش اوکراین در تلاش برای حمله به غیر نظامیان در شبه‌جزیره کریمه از چندین موشک بالستیک «اتکمز» استفاده کردند.

پیش‌تر اولگ کریوچکوف، مشاور رییس شبه‌جزیره کریمه از شهروندان این منطقه خواست تا از عکسبرداری از فعال شدن پدافند هوایی یا انتشار تصاویر مرتبط در فضای مجازی خودداری کنند. همچنین دیشب ترددد روی پل کریمه نیز به حالت تعلیق درآمد.

کد خبر 6093109

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند