Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین روز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز  (جمعه ششم اسفند) با دو دیدار پیگیری شد.

در آخرین مسابقه امروز تیم‌های مس رفسنجان و مقاومت شهداب یزد به مصاف هم رفتند و شاگردان علیرضا طلوع‌کیان برای دومین بار این تیم را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین اسماعیل‌نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد با کسب 35 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم مس رفسنجان نیز یونس قلیچ‌نیازی با 34 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم مقاومت شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 120 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 67 پوئن در حمله، 16 امتیاز در دفاع، سه پوئن سرویس و 34 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم مس رفسنجان بود.

تیم مس رفسنجان نیز در این مسابقه در مجموع 114 امتیاز کسب کرد که شامل 67 امتیاز حمله، 8 دفاع، سه پوئن سرویس و 36 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب بود.

این دیدار در مدت زمان 193 دقیقه برگزار شد که طولانی‌ترین دیدار لیگ برتر مردان امسال است.

رکورد قبلی مربوط به دیدار دوم تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل در مرحله یک چهارم نهایی بود که امروز برگزار شد و 182 دقیقه طول کشید. بدین ترتیب در یک روز دوبار رکورد طولانی‌ترین مسابقه جام سی‌وپنجم شکسته شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم والیبال مقاومت شهداب یزد مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران