Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@18:17:57 GMT

حمایت از کاربران اوکراینی به روش فیس‌بوک

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۷۵۹۰

حمایت از کاربران اوکراینی به روش فیس‌بوک

ایتنا - ​​​​​​​تیم امنیتی فیس بوک اقداماتی را برای حمایت از حساب کاربران در اوکراین انجام داد و ابزار قفل پروفایل را برای مردم این کشور فعال کرد.

ناتانائیل گریچر، مدیر سیاست امنیتی شرکت مِتا (شرکت مادر فیس بوک) اعلام کرد ابزار قفل پروفایل به کاربران دسترسی با یک کلیک به قابلیتهای حریم خصوصی و امنیتی بیشتری را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که پروفایل آنها قفل می شود، افرادی که دوستشان نیستند، نمی توانند عکس پروفایل آنها را دانلود کرده یا به اشتراک بگذارند یا نمی توانند به پستهای تایم لاین آنها دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایتنا از  ایسنا، برای نخستین بار نیست که فیس بوک کاربران در مناطق ناامن را به قفل کردن پروفایلشان تشویق می کند. این شبکه اجتماعی تابستان گذشته در زمان خروج نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان، قفل پروفایل را برای مردم این کشور فعال کرد. فیس بوک اعلام کرد این ابزار برای خبرنگاران، کنشگران و افراد دیگری که در خطر هدف قرار گرفته شدن هستند، مفید است.

بر اساس گزارش انگجت، فیس بوک یک تیم اختصاصی برای زیر نظر داشتن تحولات اوکراین تشکیل داده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک اوکراین فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پهپاد اوکراینی در حال پوشش هوایی میدان نبرد بود که به یک باره یک جنگنده سوخو 25 روس از فاصله میلیمتری از آن عبور کرد. برخورد این پهپاد به جنگنده می‌توانست به سقوط جنگنده منجر شود. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود