Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@20:51:09 GMT

پخش آثار «محمد کاسبی» در شبکه نمایش

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۷۶۰۰

پخش آثار «محمد کاسبی» در شبکه نمایش

این هفته در شبکه نمایش برخی فیلم هایی که «محمد کاسبی» در آنها به ایفای نقش پرداخته است پخش می شود.

به گزارش مشرق، این شبکه در هفته پیش رو قصد دارد در بخش صحنه گران، آثار «محمد کاسبی» از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۷ تا ۱۳ اسفند ماه پخش خواهند شد: «شغل شریف»، «حتی اگر شب باشد»، « داماد خوش قدم »، «خواستگاری»، «بوگا »، «عاشقی در وقت اضافه» و «حالا چه شود» نام فیلم های این بخش است که در ساعت ۱۳ بروی آنتن می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کاسبی برای فیلم «پدر» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است. او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه هایی چون «خوش رکاب» بسیار موفق بوده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت جشنواره مردمی فیلم عمار تلویزیون سریال محمد کاسبی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»

آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد. قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است. نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد