Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران بارسلونا اخیرا با سوپرایجنت مشهور دنیای فوتبال دیدار داشته اند. 

بارسلونا همچنان به جذب ارلینگ هالند امیدوار است. 

طرفداری - تلگراف هلند | سران بارسلونا می دانند که برای بازگرداندن تیمشان به رقابت با تیم های بزرگ اروپایی، باید یک تابستان موفقیت آمیز را مکمل پنجره نقل و انتقالاتی موفق ژانویه بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف بارسا از مدت ها پیش مشخص شده اند و مدیر برنامه دو تن از آنها یعنی ارلینگ هالند و نصیر مزروعی، مینو رایولا است. 

رقابت شدیدی میان رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن هالند وجود دارد و بارسلونا نیز در این رقابت حضور دارد و سعی در متقاعد کردن مهاجم نروژی دورتموند برای امضای قرارداد دارد. در همین راستا، خوان لاپورتا و یوردی کرایوف (رئیس و عضو کادر ورزشی بارسلونا) اخیرا در موناکو با مینو رایولا دیدار داشته اند. تا هم در خصوص جذب هالند مذاکراتی داشته باشند و هم وضعیت نصیر مزروعی، مدافع راست آژاکس (که تنها چند ماه از قراردادش باقی مانده) را جویا شوند. 

در خصوص نصیر مزروعی همه چیز آسان به نظر می رسد، دو طرف از همین حالا در حال مذاکره بر سر دستمزد و مدت قرارداد هستند؛ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع راست 24 ساله مراکشی به جمع شاگردان ژاوی می پیوندد. در خصوص هالند اما قضیه متفاوت است، جدای از رقابت شدیدی که برای امضای قرارداد با او وجود دارد، بارسلونا باید 75 میلیون یورو به دورتموند بپردازد، حق کمیسیون رایولا و پدر بازیکن را پرداخت کند و دستمزد نجومی بازیکن را تهیه کند. خوان لاپورتا امروز و در مراسم افتتاحیه مستند سه گانه تیم زنان بارسلونا گفت:

در نقل و انتقالات زمستانی خیلی خوب کار کردیم و ایده ما این است که در تابستان حتی از آن هم بهتر کار کنیم. امیدواریم در نقل و انتقالات بعدی هم خوب کار کنیم تا از دستاوردمان در پایان ماجرا، راضی باشیم. 

این نخستین ملاقات خوان لاپورتا با مینو رایولا طی ماه های اخیر نبود، مدیربرنامه های ارلینگ هالند حدود یک سال قبل همراه با پدر این بازیکن به بارسلونا سفر کرد و با سران باشگاه گفتگو کرد. حدود سه ماه قبل هم در تورین، رئیس باشگاه بارسلونا یک ملاقات دیگر با رایولا ترتیب داده بود. 

اخبار داغ 

توافق پرسپولیس با یک مهاجم ازبکستانی گل طارمی به لاتزیو از روی نقطه پنالتی (لاتزیو 1-1 پورتو) واکنش کیه‌لینی به جنگ روسیه و اوکراین: امیدوار بودم که دیپلماسی این مشکل را حل کند نه جنگ گل زیبای اوبامیانگ به ناپولی (ناپولی 1-4 بارسلونا) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا مینو رایولا نصیر مزروعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم

کاربران کلش آو کلنز، از این پس شاهد حضور شخصیت ارلینگ هالند در این بازی محبوب خواهند بود

دانلود (10.8MB)

دیگر خبرها

  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)