Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:01:12 GMT

تغییرات بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۴۶۵۹

تغییرات بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ReNgo-sport، در لیگ قهرمانان آسیا هر تیمی می تواند از سه بازیکن خارجی به علاوه یک سهمیه آسیایی استفاده کند اما به دنبال درخواست باشگاه های عربستانی برای افزایش سهمیه بازیکنان خارجی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست آنها پاسخ مثبت داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، AFC سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا را رسماً افزایش داد به طوریکه هر تیمی می تواند از ۵ بازیکن خارجی به علاوه یک بازیکن آسیایی استفاده کند و این قطعا به سود تیم های عربستانی است چرا که تنها در لیگ عربستان تیم ها اجازه استفاده از ۷بازیکن خارجی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تغییرات از فصل ۲۰۲۳- ۲۰۲۴ اجرا خواهد شد و تا آن زمان ممکن است سایر کشورهای عربی هم سهمیه بازیکن خارجی را در لیگ های داخلی خود افزایش دهند.

کمیته اجرایی زمان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از فصل "بهار تا پاییز" به "پاییز تا بهار" تغییر داد و همزمان با لیگ قهرمانان اروپا شد.

همچنین اصل منطقه‌بندی تیم‌ها از دور انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در رده‌های زیر ۱۷، ۲۰ و ۲۳ سال حذف شد.

دوحه قطر نیز به عنوان میزبانی رقابت های پلی آف نهایی مقدماتی جام جهانی انتخاب شد.

منبع: ایسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان آسیا بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا