Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات‌دهی ملی مازندران گفت: روند فعلی تخصیص اعتبارات پاسخگوی نیازهای توسعه‌ای مازندران نیست. - اخبار استانها -

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار کرد: اکنون برای رفع نیازهای مازندران، دولت حدود 16 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌دهد که ناکافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: تأمین نیازهای جمعیت 3 میلیون و300 هزار نفری مازندران نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی ملی مازندران یادآور شد: مازندران در هر تعطیلات پایان هفته با جمعیت شناور 5میلیونی مواجه هست در حالی که زیر ساخت‌های آن آمادگی لازم را ندارد.

کریمی فیروزجایی لزوم تدوین برنامه ویژه گردشگری برای مازندران در دولت را خاطر نشان کرد و افزود: مازندران به عنوان قطب گردشگری کشور فاقد برنامه توسعه ملی در این بخش است.

نماینده مردم بابل گفت: بحث راه‌ها، خدمات بهداشتی و درمانی و اقامتگاه‌های گردشگری مازندران نیازمند توسعه وتقویت است.

این نماینده مجلس گردشگری را فرصت پایدار برای توسعه دانست و افزود: به خاطر فقدان زیر ساخت‌های مورد نیاز در مازندران اکنون این قابلیت به مشکل بزرگ استانی تبدیل شد.

عضو خانه ملت با تاکید بر لزوم توجه ویژه دولت به چالش های مازندران افزود: مشکل پسماند، راهها ، تغییر کاربری اراضی زراعی، جنگل خواری ، ساخت وسازهای غیر قانونی ، ترافیک وشکنندگی ساختار زیست محیطی از عمده ترین نظام مسائل این استان است.

گزارش تسنیم از رنج بی‌پایان فعالان اقتصادی مازندران/ افزایش نرخ سود بانک‌ها صدای سرمایه‌گذاران را درآوردبازرسی میدانی نماینده ویژه رئیس‌جمهور از سواحل مازندراننماینده ولی فقیه در مازندران بر اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرداین مسئول پارلمانی تصریح کرد: دولت برای رفع نیازهای اساسی مازندران باید اعتبارات توازن منطقه ای به این استان اختصاص دهد.

وی گفت: مجمع نمایندگان مازندران برای برون رفت از چالش های بنیادی این استان نقشه راه پایدار ترسیم کرده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از رونمایی دو سکوی زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مصطفی فلاح، امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت _ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴-تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌سازی این نمایشگاه برای مازندران اظهار کرد: در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت‌ها توسعه سکوها و افزایش ضریب نفوذ ارکان سکوها در بخش‌های مختلف جهش‌گونه باشد.

وی افزود: ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در توسعه زیرساخت‌ها با سیاست‌های کلان توسعه‌یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش‌ها در مازندران به دنبال پررنگ‌ کردن فعالان اقتصادی در حلقه‌های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال هستیم.

فلاح از رونمایی دو سکو در حوزه گردشگری و مرکبات در این نمایشگاه خبر داد و مطرح کرد: سکوی «هفت گالری» برای حوزه صنایع‌دستی و ارکان تأمین‌کننده صنایع‌دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و سکوی«ایران تراول»در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

وی تاکید کرد: این سکو ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی‌ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 749322

دیگر خبرها

  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران