Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:42:27 GMT

جری لوئیس هم به تجاوز و آزار جنسی متهم شد!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۸۴۴۳

جری لوئیس هم به تجاوز و آزار جنسی متهم شد!

هالیدی در روز اول سر صحنه فیلمبرداری، لوئیس به او گفت که به اتاق رختکن او بیاید، جایی که او دکمه‌ای را فشار داد که در را قفل می‌کرد و سپس آزار و اذیت را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، یکی از سرشناس‌ترین بازیگران دنیای کمدی جهان از سوی برخی از همکاران خود به تجاوز  و آزار آزار اذیت جنسی متهم شد. جری لوئیس متهم به تجاوز جنسی توسط بازیگران همبازی خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اتهامات از سوی دو بازیگر زن که در مقابل جری لوئیس ایفای نقش کرده اند، مطرح شد.

دو تن از بازیگران سرشناس، که ستاره «پرفسور دیوانه»  کارن شارپ و هوپ هالیدی در «سمت تاریک نماد هالیوود» هستند، در  مستند جدیدی که چهارشنبه توسط Vanity Fair منتشر شد، افشاگری شگفت‌انگیزی کردند.

شارپ، ۸۷، و هالیدی، ۹۱، با کربی دیک و امی زیرینگ، در پشت صحنه سریال جنجالی «آلن در برابر فارو» مصاحبه کردند، شارپ، در مقابل لوئیس در فیلمی در  سال ۱۹۶۴ به عنوان “نظم بی نظم” بازی کرده بود. او ادعا کرد که وقتی در اتاق لباس بود و لباس هایش را می‌پوشید، لوئیس مزاحم او شد. این هنرپیشه کهنه کار تلویزیون و سینما  که در برابر بازیگران سرشناس دیگری همچون جان وین و کلینت ایستوود بازی کرده بود گفت که در ابتدا نمی‌توانست آنچه را که برایش اتفاق می‌افتد پردازش کند.

شارپ می‌گوید از این اتفاق به حدی شوکه شده بود، که حتی تا مدت‌ها بعد مایل نبود باور کند این اتفاق واقعا رخ داده است و، چون با لوئیس در یک فیلم بازی می‌کرد نمی‌توانست فیلمبرداری را ترک کند و این موقعیت ناخوشایند را تا مدت‌ها تحمل کرده است.

در همین حال، هالیدی در فیلم “مرد خانم” محصول ۱۹۶۱ بومی نیوجرسی بازی کرد.  او فاش کرد که در روز اول سر صحنه فیلمبرداری، لوئیس به او گفت که به اتاق رختکن او بیاید، جایی که او دکمه‌ای را فشار داد که در را قفل می‌کرد و سپس آزار و اذیت را آغاز کرد. اما چرا این اتفاقات در آن زمان افشا نمی‌شد؟

شاید، چون لوئیس به شدت برای کمپانی‌های فیلمسازی پولساز و سودآور بود و نمی‌خواستند شایعات، رنگ حقیقت گرفته یا باور شوند. جری لوییس در طول مدت عمر حرفه‌ای خود جوایز متعددی را از جشنواره فیلم کمدی آمریکا، دوربین طلایی، اتحادیه منتقدین فیلم لوس آنجلس و جشنواره فیلم ونیز از آن خود کرده‌است و در منطقه پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دو ستاره برای خود دارد.  سیارک ۱۱۵۴۸ به نام اوست.

منبع: انتخاب

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت جری لوییس کلینت ایستوود هالیوود فساد در سینما خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ فرانسه نیاز داشت در پارک دو پرنس برابر لوآور به پیروزی برسد اما خوش شانس بود که بازنده نشد. تا 12 دقیقه به پایان، لوآور 1-3 از پاریس پیش بود ولی میزبان هر طور که بود بازی را به تساوی کشاند.

پی اس جی حالا یک امتیاز دیگر می‌خواهد تا از لحاظ ریاضی رسما قهرمان شود، هرچند همین حالا نیز می‌توان این تیم را قهرمان دانست.

لوئیس انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خیلی مهم است به‌عنوان یک مربی بتوانید حس قدرت و مبارزه طلبی را به تیم تزریق کنید و اینکه بازیکنان هرگز پا پس نکشند. بسیاری بعد از گل سوم حریف تصور می‌کردند بازنده خواهیم شد ولی به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم و سعی می‌کنیم فصل را نیز عالی تمام کنیم.»

انریکه ادامه داد: «انکار نمی‌کنم که تمرکز بسیاری از بازیکنان روی بازی با دورتموند بود. چند روزی است که هواداران نیز فقط از این بازی حرف می‌زنند. ما تقریبا قهرمان فرانسه شده‌ایم و طبعا توجهات به لیگ قهرمانان است. معتقدم تیم کاملا برای این بازی آماده است و می‌رویم هر دو بازی را برنده شویم.»

دیگر خبرها

  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد