Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیرآبادی می گوید تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند پایین‌تر از استقلال هستند

مهدی امیرآبادی کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی ها در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی امیرآبادی در خصوص شرایط تیم استقلال در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر و اینکه برخی کارشناسان به روند فوتبال این تیم ایراد می گیرند به فارس گفت:

فقط نتیجه برای ما  پیکشوستان و هواداران استقلال مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر برای خوب بازی کردن امتیاز می‌دهند که این بحث‌ها راه افتاده است؟ از قول من بنویسید که  استقلال دوست دارید این مدلی بازی کند و ما هم راضی هستیم. 2-3 تیم در کل لیگ خوب بازی می‌کنند ولی جایشگاهشان پایین تر از استقلال است، پس در ایران ملاک فقط نتیجه است نه چیز دیگر.

او در خصوص اینکه مجیدی غفوری را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است عنوان کرد:

شنیدم غفوری در تمرین کاری کرده که اشتباه بود.من غفوری را دوست دارم ولی این کارها از او بعید است. یک بار دیگر هم از دست او ناراحت شدم. زمان آقای فکری او هنگام تعویض به تابلو لگد زد. غفوری با تعصب بازی می‌کند ولی این کارها به آینده خودش ضربه می‌زند. به نظرم او با یک عذرخواهی همه چیز را تمام کند. چون همه منتظر هستند چنین اتفاقاتی درون استقلال بیفتد و تیم را به حاشیه بکشند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص مشکلاتی که برای سیاوش یزدانی و حسین مرادمند جهت اعزام به سربازی اتفاق افتاده است گفت:

نمی‌دانم سرنوشت این دو نفر چه می‌شود اما اگر هم آنها بروند معتقدم فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره ما فقط یکی دو درصد است.فقط امیدوارم  اگر قانون است به جز قهرمانی برای بقیه تیم‌ها هم رعایت شود.

امیرآبادی خطاب به بازیکنان استقلال گفت:

11 فینال در پیش است و هیچ تیمی هم ضعیف نیست. همه مقابل استقلالی که نتایج خوبی گرفته انگیزه دارند. بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد و فقط به فکر قهرمانی باشند. هوادار استقلال در سالهای اخیر خیلی زجر کشیده و امسال بازیکنان و کادر فنی می‌توانند آنها را خیلی خوشحال کنند.

اخبار داغ 

فیس در فیس شدن سجاد غریبی و مارتین فورد و تنش بین آنها / فیلم استقلال صاحب بهترین رکورد لیگ برتر می شود؟ ملاقات خوان لاپورتا و مینو رایولا | بارسلونا به دنبال جذب ارلینگ هالند و نصیر مزروعی گلزن اودینزه: در صحنه گل به میلان، توپ به دستم خورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی امیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت