Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا تبیانیان، مدیرعامل جامعه خبرنگاران شهرستان مهدی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر اظهار کرد: اخیراً رئیس حلقه اصلاح‌طلبان استان سمنان و رئیس بنیاد خودخوانده توسعه سمنان در نشست دوره‌ای این بنیاد، سخنانی به زبان آورده که گویای آن است که این جریان سودای تضعیف مصوبات دولت سیزدهم و حذف پروژه تولید لاستیک در کارخانجات پاکریس مهدی‌شهر را در سر می‌پرورانند؛ آن هم به بهانه خطرات زیست‌محیطی!

وی تصریح کرد: آقایان می‌گویند مظلومیت و محرومیت، خود را تکثیر می‌کند و این تکثیر لازم نیست فقط در بعد فیزیکی، کالبدی و سیمای یک شهر یا منطقه باشد؛ بلکه پیش از آن، برخی ذهن‌ها را به‌عنوان ابزارهای اصلی عقب‌ماندگی هدف قرار می‌دهند؛ فاجعه وقتی است که این ذهن‌ها تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جامعه خبرنگاران شهرستان مهدی‌شهر افزود: آقایان سودای آن دارند تا با مظلوم‌نمایی و گرفتن قیافه حق‌به‌جانب، در پشت پرده، چوب لای چرخ توسعه و پیشرفت شهرستان مهدی‌شهر بگذارند.

تبیانیان گفت: رئیس بنیاد توسعه سمنان در حالی این مطالب را به زبان آورده که خود هشت سال در مقام نمایندگی بر کرسی قانون‌گذاری نشسته بوده و اکنون قصد آن دارد تا شیرینی و حلاوت سفر دولت مردمی به مهدی‌شهر را به تلخی دوران تدبیر و امید تبدیل کند.

وی تصریح کرد:‌ مواضع اخیر اصلاح‌طلبان استان سمنان قابل‌تأمل و درخور یک مطالعه آفت‌شناسی در حوزه توسعه است و باید پرسید چرا زمانی که هم‌قطاران شما به احداث کارخانجاتی مانند فروسیلیس و .... در مرکز استان اقدام کردند، به یاد خطرات زیست‌محیطی نیفتادید؟

مدیرعامل جامعه خبرنگاران شهرستان مهدی‌شهر می‌پرسد: آیا اگر خدای‌ناکرده مسؤولان در خواب فرو رفته دولت تدبیر و امید از خواب بیدار شده و قصد داشتند این کار را بکنند، باز هم به فکر خطرات زیست‌محیطی می‌افتادید؟

تبیانیان خطاب به برخی اصلاح‌طلبان استان گفت: دست از سیاسی بازی بردارید؛ چرا می‌خواهید با همه چیز با دیدگاه سیاسی خودتان بازی کنید؟ به فضل الهی، با همت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همه موانع موجود در سر راه توسعه و پیشرفت این شهرستان و سایر شهرستان‌های استان برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: اجازه نخواهیم داد تا مسببان وضع موجود که امروز با تغیر تاکتیک قصد دارند خود را به‌عنوان مطالبه‌گر معرفی کنند، به نام بنیاد توسعه یا هر نام دیگری در مسیر افکار پوشالی خود قدمی بردارند.

عکس آرشیوی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسببان وضع موجود بنیاد توسعه سمنان اصلاح طلبان استان سمنان اصلاح طلبان سمنان مصوبات دولت سیزدهم فروسیلیس سمنان دولت تدبیر و امید شهرستان مهدی شهر اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!

فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل