Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:30:30 GMT

یک کارچاق کن در قم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۹۴۹۳

یک کارچاق کن در قم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن غریب در این زمینه افزود: متهم با غصب عنوان قاضی و بازپرس دادگستری و ادعای واهی آشنایی با مقامات دادستانی و قضائی استان از ۱۲ نفر برای کارسازی و پیشبرد پرونده‌های قضائی مبالغی را دریافت کرده‌است.

وی با اشاره به دستگیری و شناسایی مالباختگان از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و پیگیری‌های شعبه چهار بازپرسی قم، اضافه کرد: این متهم با جعل عنوان بازپرس و قاضی شعبه و کارمند دستگاه قضائی و با معرفی خود در پوشش فردی ذی‌نفوذ در دستگاه قضائی و آشنایی و نسبت خویشاوندی با مسؤولان قضائی، وعده حل پرونده‌های قضائی، رفع آثار غیبت زندانیان از سیستم زندان و یا وعده استخدام در دادگستری را می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متهم را فاقد هرگونه نفوذ و ارتباط با مسؤولان و کارکنان دادگستری استان دانست و افزود: متهم دارای سابقه مشابهی با همین اتهام در سال‌های گذشته در استان بوده و تمامی ادعاهای او برای اعتمادسازی و فریب صاحبان پرونده‌های قضائی مطرح شده‌است.

غریب با تاکید بر این‌که مراجعان دستگاه قضائی پرونده‌های خود را فقط از مسیرهای قانونی پیگیری کنند و از اعتماد به افراد مدعی نفوذ جدا پرهیز نمایند، به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و انجام امور از راه‌های غیرقانونی، مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

کد خبر 5433651

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قم دستگیری متهم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا تبریز همدان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا عکس استانها اردبیل ایلام اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص