Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -حجت الاسلام حسینی گفت: طرح رفیقانه طرحی در راستای حمایت از شکوفایی دختران ایرانی، کشف گروه‌های دوستی و تقویت رفاقت‌های سالم و توانمندسازی دختران انقلابی در جهت تاثیرگذاری بر همسالان خود و همچنین ایجاد زمینه‌ رشد و تعالی در افراد است.

 این طرح یکی از برنامه‌های معاونت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که منطبق‌ بر الگوی سوم و گام دوم انقلاب در یک حرکت منسجم برگزار می‌شود و شاهد اقدامات خلاقانه در این طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پژوهش و تولید محتوا، گفتمان‌سازی، آموزش و توانمندسازی، رسانه، شفافیت‌بخشی و شبکه سازی نیروی انسانی از جمله محور‌های طرح رفیقانه در آذربایجان شرقی است.

 این طرح طی امسال در دو نوبت اجرا شد که در نیمه نخست سال با عنوان عصر سخن برگزار و در نیمه دوم نیز با عنوان طرح طوبی درحال برگزاری است.

 تاکنون بیش از ۵۰ گروه دوستی در قالب این طرح در استان تشکیل شده است و امکان ثبت نام با مراجعه به صفحه این پویش در شبکه های اجتماعی و همچنین تماس با اداره کل تبلیغات اسلامی و یا مراجعه حضوری مقدور است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد