Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:38:12 GMT

تشدید نظارت ها بر بازار در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۹۷۹۹

تشدید نظارت ها بر بازار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا قائدامینی از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای پر تقاضا از جمله کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی و واحدهای خدماتی از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، کارواش، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری در طرح نظارتی نوروزی سازمان صمت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نظارت بر رعایت درصد سود خرده‌فروشی و عمده‌فروشی کالاها، نظارت و بازرسی ویژه بر کالاهای مربوط به حوزه حمل و نقل با توجه به افزایش سفرهای درون و برون‌شهری، برگزاری گشت‌های مشترک تخصصی با ادارات مربوطه از جمله اتاق اصناف، حمل و نقل و پایانه‌ها، تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی، مرکز بهداشت و اداره‌کل استاندارد از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار طرح نظارتی نوروز قرار دارد و از سوی شش اکیپ انجام می‌گیرد.

قائدامینی مطرح کرد: اجرای طرح‌های ضربتی نظارتی با هدف ایجاد بستر لازم جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از جمله نظارت بر واحدهای مشمول اجرای طرح نصب برچسب قیمت تولیدکننده بر کالاهای مصرفی، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ویژه بازرسی در خصوص مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح عرضه، رصد و پایش مستمر انبارها و مراکز نگهداری کالا از طریق سامانه‌های برخط جامع انبارها و جامع تجارت و همچنین حضور فیزیکی بازرسی به منظور جلوگیری از تخلف عرضه کالاهای موردنیاز بازار و مبارزه با احتکار کالا از دیگر برنامه‌های طرح نظارتی نوروز است.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از انجام هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از بازار استان از ابتدای اسفند تاکنون خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها، ۷۲ مورد گزارش تخلف در حوزه کالاهای سرمایه‌ای شناسایی شده است.

وی افزود: نظارت بر کالاهای اساسی و بخش کشاورزی بر عهده بازرسان سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 5433698

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار کار نظارت بر بازار عید نوروز اداره صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا تبریز عکس استانها ایلام اردبیل جهاد تبیین طرح نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر اظهار داشت: در سال گذشته ۲۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه های توزیع کننده اقلام اساسی در بخش جزیره مینو صورت گرفته است.

به گفته او ۸۰ مورد از این پایش ها مربوط به نانوایی های این بخش بوده است.

شریفی ادامه داد: بازرسی از فروشگاه ها به همراه بازرسان تعزیرات و صمت و نمایندگانی از فرمانداری و اداره بهداشت انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • پولشویی
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید