Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاله افتحاری، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان درباره هم افزایی میان دولت و مجلس و اینکه به نظر می رسد، تقابل رسانه ای میان این دو قوه صورت گرفته است، گفت: من چندانی تقابلی نمی بینم اما هر کدام، موظف هستند از آنچه که به نفع مردم و نظام هست نمایندگان، با سوگندی که یاد کردند و دولت هم، با تعهدی که دارد از اقدامات خود دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاها ممکن است اختلاف نظری وجود داشته باشد؛ نمی شود که دو صاحب نظر، اختلاف نظر نداشته باشند.

او افزود: نظر من این است که این تقابل نیست و ممکن است تفاوت نظر باشد. تا جایی که در جریان هستم تقابلی نمی بینم تلقی برخی این است. برخی هم، آرزوی تقابل دولت و مجلس را دارند. این دو قوه در خیلی جاها توانستند، برای دفاع از حقوق ملت و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به فهم مشترک برسند.

بیشتر بخوانید:

واکنش رییسی به گرانی افسار گسیخته خودرو: هیزم به آتش دلالی نریزید رد افزایش قیمت بنزین در مجلس/ واردات خودرو در کمیسیون تلفیق تصویب شد

این فعال سیاسی درباره اظهارات اخیر خود درباره ایجاد قرارگاه برای فرزندآوری که واکنش های زیادی را در پی داشت، اظهار کرد: منظور من این بود که ما هیچ گاه با جزیره ای کار کردن، موفق نمی شویم و مجموعه باید در کنار هم بنشینند و کار کنند. ما در بحث شرکت های دانش بنیان پیش خوان درست کردیم. مسکن در کنار کسی که می خواهد فیلم بسازد، بنشیند و حمایت های بهداشتی و درمانی و اشتغال و خدمت سربازی کنار هم بنشینند و رصد لحظه ای درباره این موضوع داشته باشند. اگر رصد مرتب صورت می گرفت و ابعاد آن که تاثیرگدار بود، بررسی می شد و علت کاهش بررسی می شد و تریبون داران و کسانی که می توانند وام بدهند و کسانی که می توانند اشتغال ایجاد کنند، می توانستند به حل این مسئله کمک کنند. اینکه هرکدام جدا در وزارت خانه های خود تصمیم بگیرند به نتیجه نمی رسد و فعالیت یکدیگر را خنثی می‌کند و گاها موازی کاری صورت می گیرد، اما اگر کنار هم باشند به نتیجه خواهند رسید.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: برای یکسری چیزها قرارگاه داریم اما وقتی به این امر مهم می رسیم جزیره ای عمل می کنیم. این همه حضرت آقا فرموند و تذکر دادند خصوصی به نمایندگان گفتند و عمومی فرمودند، خروجی آن چه شده است؟

افتخاری تاکید کرد: کار به صورت جزیره ای انجام شده است اما اگر همه کنار هم باشند و هم افزایی داشته باشند و درست تصمیم بگیرند، براساس قانون می توان امید به نتیجه داشت.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1606991

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصولگرایان فعال سیاسی کنار هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم