Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: متاسفانه جرائمی چون برداشت غیرمجاز، لینک‌های آلوده و بدافزار به ویژه در زمینه سامانه ثنا و مستمری‌بگیران افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس فتای استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: پلیس فتا با همکاری اپراتورهای همراه و با هدف آگاه‌سازی شهروندان، اطلاع‌رسانی لازم را به صورت پیامک به عموم در راستای آشنایی با جرائم انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رسول جلیلیان افزود: متاسفانه جرائمی چون برداشت غیرمجاز، لینک‌های آلوده و بدافزار به ویژه در زمینه سامانه ثنا و مستمری‌بگیران افزایش یافته است و مجرمان سایبری هم با توجه به حقوق و عیدی کارکنان از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند.  وی با اشاره به اینکه کلیک کردن روی لینک‌ها در پیامک‌های ناشناس موجب دسترسی مجرمان و نصب بدافزار می شود، اظهار داشت: توصیه ما به کاربران هوشیاری لازم است چرا که اعتقاد داریم پیامک های دارای لینک به نوعی کلاهبرداری خواهند بود.  جلیلیان تصریح کرد: مردم برای برخورد با جرائم مذکور و دریافت مشاوره می‌توانند با کارشناسان پلیس فتا با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند، همچنین به مردم توصیه می کنیم از سایت‌های معتبر و دارای نماد الکترونیک خرید کرده و پرداخت وجه درب منزل را انتخاب کنند.    انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات