Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: پلیس در لایه‌های مختلف وظایف و مأموریت‌های متعددی دارد که یکی از این وظایف مقابله با قاچاق کالا و اشیا عتیقه و متخلفان در این حوزه است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در روزهای اخیر در خراسان جنوبی بعد از مدت‌ها کار پلیسی و تخصصی یک گروه که استخراج و انتقال اشیا عتیقه را انجام می‌دادند، دستگیر شدند و ۲۹۰ قطعه از اشیا تاریخی و فرهنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فرشید با اشاره به اینکه ارزش ریالی اشیا عتیقه کشف شده بیش از یک میلیارد تومان تخمین زده شده است ولی نیاز به کار کارشناسی دقیق دارد، گفت: چهار نفر نیز در این ارتباط دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری توسط انتظامی خراسان‌جنوبی تعداد هشت باند سازمان یافته در زمینه قاچاق کالا و جرایم اقتصادی را شناسایی و تحویل مراجع قضائی داده ایم که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۵۴ میلیارد تومان است که این کشفیات ۳۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در زمینه سرقت از بازار و سطح شهر در آستانه نوروز گفت: تعداد و نوع سرقت‌ها و ارزش ریالی آن‌ها مشخص است و در برخی از سرقت‌های از مغازه‌ها فروشنده داخل مغازه بوده ولی به واسطه اعتماد نابجا این سرقت رخ داده است.

سردار فرشید اظهار کرد: وقتی برخی از صاحبان مغازه‌ها ظهر برای استراحت به منزل می‌روند، حاضر نیستند ویترین مغازه خود را جمع کنند، احتمال سرقت نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های پلیس در آستانه نوروز ۱۴۰۱ و با توجه به افزایش ترددها رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی توسط برخی شهروندان است، گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۲۴۰ نفر در خراسان‌جنوبی در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: متأسفانه از این تعداد ۲۵ نفر در درون شهرهای خراسان‌جنوبی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار برای استان فرهنگی خراسان جنوبی بسیار زیاد است.

کد خبر 5433720

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر فرشید فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی قاچاق کالا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا تبریز عکس استانها ایلام اردبیل جهاد تبیین انتظامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی