Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن زنگنه در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: یکی از بهترین قانون‌هایی که مجلس یازدهم به تصویب رساند، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود. شورای نگهبان درباره مصوبه مجلس در ابتدا چند ایراد گرفت که ما همه آن ایرادات را برطرف کردیم.

وی افزود: متأسفانه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام چند ایراد به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گرفته است و در جلسه‌ای که این موضوع را بررسی کردند، هیچ یک از اعضای کمیسیون جهش تولید مجلس دعوت نشده بود در حالی که ما با ید نقطه نظرات خود را در این باره بیان می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس تصریح کرد: امروز سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، قانون مذکور را مغایر با سیاست‌های کلی دانسته است. تقاضای بنده آن است که وظایف و اختیارات هیئت عالی نظارت مجمع به گونه‌ای تدبیر شود که جایگاه مجلس و شورای نگهبان خدشه‌دار نشود چراکه از ابتدای امسال مجلس چند مصوبه خوب داشته که با سد هیئت عالی نظارت مجمع مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

معمای «جمهوریت دوم»/ شورای نگهبان نقش مجلس سنا را ایفا می کند؟

نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه درباره حقوق دریافتی مقامات

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند خودش چیزی را لغو کند، بلکه باید نظرات خود را به شورای نگهبان بدهد و شورای نگهبان باید آن موارد را به مجلس ارائه کند تا رسیدگی شود.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1607133

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی سیاست های نظام قانونگذاری هیئت عالی نظارت مجمع مجمع تشخیص مصلحت شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند