Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از هیئت رئیسه خواست که جلسه مجلس برای بررسی تحولات اوکراین و موضوعات هسته ای به صورت غیرعلنی تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی نوبت عصر امروز شنبه و در خلال بررسی جزئیات بودجه 1401 در تذکری گفت: در حال حاضر موضوعات منطقه ای و هسته ای و بحث اوکراین در حال اتفاق است که باید در بازه زمان کوتاهی درباره آن تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس تعدادی از نمایندگان در نامه ای به هیئت رئیسه خواستار تشکیل جلسه ای غیرعلنی برای رسیدگی به این موضوعات شدند.

وی توضیح داد: این مسائل دارای اهمیت زیادی است. انتظار می رود که حداقل یک تا یک ساعت و نیم از وقت مجلس به صورت غیرعلنی برای بررسی این مسائل اختصاص داده شود چون هم بحث مذاکرات وین در میان است و هم اینکه وضعیت اوکراین و دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین را می بینیم که باید در مورد آن ها تصمیم گیری شود.

این نماینده مجلس افزود: بر این اساس در نوبت عصر مجلس و یا در نوبت سوم بعد از نماز مغرب یک ساعت از وقت مجلس برای برگزاری جلسه غیرعلنی اختصاص داده شود در این جلسه از وزارت خارجه دعوت شده تا آنها و رئیس کمیسیون امنیت ملی به ارائه تحلیل‌شان بپردازند. نگرانی هایی در مورد مذاکرات و وضعیت اوکراین وجود دارد که باید در مورد این موارد تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح در جلسه شورای عالی امنیت ملی است. دوستانی که در مذاکرات حضور داشتند نیز برگشته اند. این جلسه هنوز ادامه دارد.

وی افزود: از طرف مجلس رئیس مجلس و کمیسیون های مربوطه حضور دارند. امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن قبل از اینکه کار از کار بگذرد جلسه غیرعلنی تشکیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی نیکزاد اوكراين محمدرضا پورابراهیمی شوراي عالي امنيت ملي مذاكرات وين حمله روسيه به اوكراين رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری