Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکلای‌ملت در جلسه علنی امروز با پیشنهادی مبنی دریافت مالیات از اصل سپرده های بانکی بیش از ۵۰ میلیون تومان مخالفت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، وکلای‌ملت در جلسه نوبت عصر امروز(شنبه هفتم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بودجه 1401 در بخش درآمدی، با پیشنهاد الحاقی حسین میرزایی نماینده اصفهان در مجلس به تبصره 6 لیاحه بودجه سال آینده مبنی بر اینکه از اصل سپرده های بانکی بیش از 50 میلیون تومان 2/5 درصد مالیات دریافت شود با اکثریت مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مخالف پیشنهاد مذکور و همچنین نماینده دولت در جلسع علنی عنوان کردند که این کار باع افزایش نقدینگی و تورم شده و موجب می‌شود مردم سپرده‌های بانکی خود را از بانک‌ها خارج کنند که این مسئله باعث برهم ریختن سایر بازارها  می‌شود.

به گزارش تسنیم، نمایندگان از روز (یکشنبه اول اسفند) بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1401 را در دستورکار جلسات علنی دارند که تا کنون 10 نشست به این منظور برگزار شده است.

وکلای ملت در این 10 جلسه تا تبصره 7 لایحه بودجه در بخش درآمدی را ارزیابی و بررسی کرده‌اند البته برخی از مفاد برای رسیدگی کارشناسی به کمیسیون تلفیق ارجاع شده‌اند که پس از تعیین تکلیف در این کمیسیون، دوباره به جلسه علنی باز می‌گردند.

لازم به ذکر است مصوبات مجلس برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تایید شورای نگهبان و ابلاغ به دولت و اجرا از سوی دستگاه‌های مربوطه را دارد.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپرده های بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو / اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

کد خبر: 1229019 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه