Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@12:23:39 GMT

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۰۶۵

ویژگی‌های جدید واتس‌اپ

واتس اپ ویژگی‌های جدیدی را برای تعاملی‌تر کردن چت به این پیام‌رسان افزود؛ این ویژگی‌های جدید به زودی در دسترس خواهند بود.

به گزارش مشرق، موارد جدید شامل کاربران اندروید، IOS و نسخه دسکتاپ است که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای کاربران  IOS و اندروید، برنامه پیام‌رسانی فوری در حال توسعه یک گزینه جستجوی جدید در صفحه اطلاعات تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واتس اپ همچنین ویژگی واکنش را برای کاربران دسکتاپ اضافه می‌کند که مخصوصا برای چت‌های گروهی طراحی شده است، مشاهده اینکه چه کسی به پیام‌های دریافتی و خروجی در یک گروه واکنش نشان داده است، امکان پذیر خواهد بود.

واتس اپ میانبر جستجو را به صفحه اطلاعات تماس بازطراحی شده اضافه می‌کند. برخی از کاربران همچنین می‌توانند همین میانبر را در اطلاعات گروه نیز مشاهده کنند.

متاسفانه، به نظر می‌رسد میانبر جستجو چندان خوب کار نمی‌کند حتی اگر این ویژگی به درستی در حساب واتس اپ شما ارائه شده باشد، ممکن است در شرایط خاصی ظاهر نشود. از آنجایی که این نسخه بتاست، ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد.

همچنین واتس ‌اپ رابطی ایجاد کرده است که واکنش‌های مشترک را گروه‌بندی می‌کند بنابراین می‌توانید فهرست همه افرادی را که با استفاده از همان واکنش به یک پیام عکس‌العمل نشان داده‌اند، مشاهده کنید.

البته قبلا اعلام شده بود که نسخه آزمایشی واتس اپ برای IOS و بتا برای اندروید در حال توسعه است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت واتس اپ پیام رسان واتس اپ فناوری گوشی موبایل گوشی هوشمند موبایل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود

کاربران کلش آو کلنز، از این پس شاهد حضور شخصیت ارلینگ هالند در این بازی محبوب خواهند بود

طرفداری | حساب کلش آو کلنز (Clash of clans) در X اعلام کرد که شخصیت ارلینگ هالند را به این بازی اضافه نموده و کاربران می‌توانند از فردا (چهارشنبه)، غول نروژی را در اختیار داشته باشند. شخصیت هالند در بازی کلش آف کلنز، بَربَرین کینگ (Barbarian king) خواهد بود.

هالند که پیش‌تر اعلام کرده بود بزرگترین سرگرمی او بازی کردن است، از ۱۰ سالگی کلش آو کلنز بازی می‌کند و علاقه بسیاری به آن دارد.

ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز ارلینگ هالند در بازی کلش آو کلنز

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی