Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:21:47 GMT

حسن‌آباد فشافویه؛ قطب اقتصادی پویا و پیشرو

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۰۷۷

حسن‌آباد فشافویه؛ قطب اقتصادی پویا و پیشرو

فرماندار شهرستان ری گفت: حسن‌آباد فشافویه با وجود تنوع مراکز اقتصادی و تولیدی، به قطب اقتصادی پویا و پیشرو تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین توکلی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار فشافویه، اظهار کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه دنیا متفاوت بوده، چرا که مدیران باید خدمتگزاران واقعی، صادق و دلسوز برای مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی پذیرش مسوولیت در شهرستان ری را دشوار خواند و گفت: باید در ری نگاه ویژه‌ای‌ در حوزه مدیریتی حاکم بوده و در کنار پرداختن به مسائل فرهنگی، مذهبی و مناسبات، به بافت جمعیتی ری توجه شود.   فرماندار شهرستان ری بر ضرورت توجه به قابلیت‌های مهم در بخش وسیع فشافویه تاکید و عنوان کرد: باید در کنار مسائل فرهنگی و مناسبتی، باید به موضوعات امنیتی توجه جدی شده و به این حوزه نیز پرداخته شود.   توکلی بیان کرد: در حوزه اقتصادی از دیرباز میل به سرمایه‌گذاری در ری بسیار بالا بوده و در حال حاضر نیز بخش فشافویه به واسطه فعالیت شهرک صنعتی شمس‌آباد با زمینه اقتصاد مقاومتی و فعالیت واحدهای تولیدی که نگاه به بیرون را از بین برده‌اند، در برخی حوزه‌ها نیاز به واردات را برطرف کرده است.   وی ادامه داد: ظرفیت‌سازی و زیرساخت‌های عظیمی در ری ایجاد و فراهم شده تا سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر در این شهرستان سرمایه‌گذاری و کار اقتصادی و تولیدی انجام‌ دهند.   فرماندار شهرستان ری با اشاره به تصویب و صدور مجوز احداث شهرک ۲۰۰ هکتاری هایتک در منطقه فشافویه، افزود: ایجاد این مرکز در کنار منطقه ویژه اقتصادی، شهر فرودگاهی، شهرک شمس‌آباد و محور چرم شهر، قطب اقتصادی تأثیرگذاری را شامل می‌شود.   توکلی با تاکید بر اینکه شهرستان ری ورودی ۱۷ استان جنوبی کشور به پایتخت است، گفت: قرار گرفتن در این کریدور غرب به شرق به خودی خود اهمیت و پتانسیل‌های ری در حوزه‌های حمل و نقل، شبکه ریلی، شبکه راه، سرمایه‌گذاری و بافت جمعیتی را نشان می‌دهد.   وی اظهار کرد: با ایجاد اقدامات زیرساختی مانند راه، بزرگراه، راه‌آهن، فرودگاه و زیرساخت اقتصادی، حسن آباد فشافویه که پیشتر مورد بی‌مهری قرار گرفته بود به قطب اقتصادی تبدیل شده است، همچنین بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و اتصال شهرک صنعتی شمس‌آباد به راه‌آهن کشور، میل به سرمایه‌گذاری در منطقه افزایش خواهد یافت.   فرماندار شهرستان ری بافت جمعیتی را از بزرگترین ظرفیت‌های ری برشمرد و تصریح کرد: شهرستان ری با حدود یک میلیون نفر جمعیت، ۶ شهر، ۹۸ نقطه جمعیت روستایی و ۵ بخش، با وسعت ۲۲۰۰ کیلومتر مربع ۳ برابر ۲۱ منطقه تهران مساحت دارد.   توکلی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای موضوعات مرتبط با فرهنگ و جمعیت در ری، بیان کرد: اولویت و نگاه دولت مردمی سیزدهم این است که مسائل کشور با روحیه مردمی به پیش رفته و اجرایی شود.   وی بر ضرورت بازبینی و توجه مدیران به پروژه‌های معطل مانده تاکید و عنوان کرد: باید با بررسی بیشتر معلوم شود چرا پروژه‌هایی که سهمی از اعتبارات دولتی صرف آن‌ها شده، بلاتکلیف و نیمه تمام مانده‌اند.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان ری سرمایه گذاری قطب اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی