Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:30:28 GMT

۱۱ واحد صنفی در قم پلمب شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۴۲۵

۱۱ واحد صنفی در قم پلمب شد

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، نرگس جعفری در گفت‌وگویی اظهار داشت: این واحدها شامل قلیان‌سرا، آرایشگاه، رستوران، مهدکودک، آبمیوه و بستنی فروشی، سوپر مارکت و استخر است که به علت بی‌توجهی به اجرای شیوه‌نامه‌های ابلاغی، پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: سه هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان در یک هفته گذشته انجام شد که در نتیجه آن ۸۲۰ اخطاریه صادر و واحدهای صنفی متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: بیشترین اخطار برای فروشگاه‌های پوشاک، گیم نت‌ها، رستوران، اغذیه فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپر مارکت‌ها در یک هفته گذشته صادر شده‌است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی درجامعه برای مهار بیماری تصریح کرد: استفاده از ماسک، همواره کاربردی‌ترین پروتکل بهداشتی در قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست، تجربه موج‌های مختلف کرونا نشان داده که هر وقت ماسک‌ها را برداشته‌ایم، کرونا قدرتمندتر شده‌است.

وی تاکید کرد: زدن ماسک به همراه تزریق واکسن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی سه اصل مهم در جلوگیری از انتشار و گسترش بیماری هستند.

قم از ششم اسفندماه جاری در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی قم پروتکلهای بهداشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم پروتکلهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم پروتکلهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود