Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دیشموک به مسئولان امنیتی و انتظامی این شهر نسبت به برخورد با سارقان برق و آب در این منطقه هشدار داد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در استان کهکیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بر رسیدگی بیشتر مسئولان به این شهر تأکید کرد و گفت: به دلیل عدم توجه برخی از مسئولان در گذشته در این منطقه بسیاری از محرومیت‌ها را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل 65 درصد جمعیت این شهر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، متأسفانه در چند ماه اخیر نیز سرقت کابل برق در این شهر افزایش یافته است که این اتفاقات سبب شده تا مردم در حوزه آب و برق در روزهای زیادی از این نعمت محروم شوند.

وی افزود: بنده در خطبه‌های نماز جمعه به مسئولان امنیتی و انتظامی هشدار دادم که باید با اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه مانع این سرقت‌ها شوند، چون برخورد با سارقان در شهرهای کوچک بسیار آسان‌تر است و مأموران می‌توانند با اقدامات برنامه‌ریزی شده از این معضل جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام راوند خاطرنشان کرد: سرقت از منابع آبی و برقی غیرقانونی است و مسئولان باید با سارقان برخورد کنند و نگذارند این اتفاقات ناگوار در سطح این شهر رخ بدهد. متأسفانه برخی افراد با این اقدام ناشایست بسیاری از مردم را در تنگنا قرار داده و سبب مشکلات متعددی در این شهر شدند که برنامه‌ریزی برای مقابله با این حرکات ناشایسات بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه افراد انقلابی و ولایی هستند که همیشه در دوران مختلف این موضوع را ثابت کرده‌اند،‌ افزود: اکنون هم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، نباید رفتار برخی افراد محدود را به نام همه مردم این منطقه تلقی کرد و از آن‌ها برداشت غلطی داشت.

امام جمعه شهردیشموک با بیان اینکه فاصله این شهر با شهرستان دهدشت 95 کیلومتر است و خدمات نظام به این منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با زمان پهلوی قابل مقایسه نیست،‌ یادآور شد: در حوزه ارتباطات،‌گازرسانی،‌ برق و تلفن آمار بسیار خوبی را شاهد هستیم که بیش از این آمار آن نزدیک به صفر بوده است و قبل از انقلاب به این منطقه هیچ خدماتی داده نشده است.

وی افزود: امروز خوشبختانه و به برکت وجود انقلاب اسلامی همه روستاها از نعمت آب شرب برخوردار هستند و در حوزه گازرسانی 50 درصد روستاها گازرسانی شده‌اند و بقیه روستاها در حال گازرسانی هستند و در حوزه کشاورزی هم تسهیلات خوبی ارائه شده است.

حجت‌الاسلام راوند تصریح کرد: خوشبختانه مدتی است بنیاد علوی در حوزه خدمات کشاورزی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه وارد عمل شده و توانسته خدمات خوبی را در این منطقه گسترش داده است. اما با وجود همه این حمایت‌ها در حوزه کشاورزی برخی محرومیت‌ها وجود دارد که امیدواریم با اقداماتی که از سوی بنیاد علوی صورت می‌گیرد این بخش هم توسعه یابد.

وی یادآور شد: داستان سرقت کابل و ‌ترانس برق در استان کهگیلویه و بویراحمد رویه‌ای شده که سارقان از سال‌ها پیش آغاز کرده‌اند و تاکنون ضررهای زیادی متوجه بخش دولتی و همچنین مردم شده است. سرقت کابل برق و ترانس تقریبا در همه نقاط این استان مد شده و باید تدبیر و چاره‌ای برای جلوگیری از این کار کرد و با سارقانی که دستگیر می‌شوند برخورد سخت‌تری شود تا دولت و مردم را دچار خسارت و ضرر و زیان نکنند و به عبارت دیگر اجازه ندهیم تخم‌مرغ دزد شتر دزد شده و چنان جسارت پیدا کنند که دست به سرقت‌های بزرگ‌تر بزنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان