Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه سپاهان اعلام کرد محرم نویدکیا شب گذشته دست نوشته‌ای ارسال کرده و خواستار جدایی از تیم شده و در تمرین امروز هم شرکت نکرده است.

به گزارش فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، پیرو بیانیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر مذاکرات هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با آقای محرم نویدکیا و مخالفت جمعی با درخواست کناره‌گیری ایشان از سمت سرمربیگری تیم فوتبال که در جلسه کنفرانس خبری بعد از بازی تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ مطرح شده بود، به اطلاع می‌رساند آقای محرم نویدکیا مجدداً در ساعت 00:24 بامداد روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ با ارسال دست نوشته‌ای تصمیم خود را مبنی بر جایگزینی با مربی دیگری که احتمالاً کمک بیشتری به سپاهان خواهد کرد مطرح و از حضور در تمرین روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ خودداری نمودند و همچنین آقایان محمود کریمی و علی مرزبان نیز از حضور در تمرین استنکاف ورزیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراتب جهت اطلاع همگان اعلام می‌گردد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد