Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با انتقاد از مصوبه این کمیسیون درباره افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان گفت: باید به صورت پلکانی معکوس به حقوق‌ها اضافه می‌شد. روند فعلی باعث ضرر افرادی خواهد شد که حقوق‌های متوسط دریافت می‌کنند.

جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی در خصوص مدل افزایش حقوق دولت و تغییرات آن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت افزایش حقوق‌ها را به صورت متوسط 10 درصد در نظر گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع کف افزایش حقوق را 6.5 و حداکثر آن را 25 درصد تعیین کرده بودند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس کف حقوق‌ها 60 درصد افزایش پیدا کرد(3.5 میلیون به پنج میلیون و 600 هزار تومان) و به مابقی 10 درصد اضافه شد.

وی تاکید کرد: نظر بنده این بود که افزایش هفت درصدی حقوق‌های بالا و 60 درصدی حقوق‌های پایین، به نحو متعادل‌تری تقسیم شود اما کمیسیون تلفیق مدل فعلی که براساس آن حداقل حقوق 60 درصد و سایر حقوق‌ها نیز 10 درصد افزایش پیدا می‌کند را به تصویب رساند.

قادری در خصوص مهم‌ترین ایرادات مصوبه مجلس در خصوص مدل افزایش حقوق‌ها گفت: در چنین شرایطی، حقوق فردی که حداقل حقوق را دریافت می‌کرده به پنج میلیون و 600 هزار تومان خواهد رسید اما حقوق فردی که پنج میلیون تومان دریافتی داشته نیز به همین رقم می‌رسد،
در نتیجه اینکه به همه حقوق‌ها 10 درصد اضافه کنیم چندان قابل قبول نیست و باید به صورت پلکانی معکوس به حقوق‌ها اضافه می‌شد، این روند باعث ضرر افرادی خواهد شد که حقوق‌های متوسط دریافت می‌کنند.

/تسنیم

برچسب ها: کمیسیون تلفیق ، مجلس شورای اسلامی ، افزایش حقوق کارمندان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qon

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزایش حقوق کارمندان مجلس شورای اسلامی کمیسیون تلفیق افزایش حقوق درصدی حقوق حقوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش تابناک، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جدول هفت لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌ها است، دولت اعتبارات دستگاه‌ها را به صورت تجمیعی آورده است. برای اولین‌بار به دو جدول ۷ و ۱-۷ تقسیم شده که جدول «۷» مربوط به حقوق و مزایا و جدول ۱-۷ مربوط به برنامه‌ها است.

رئیس کمیسیون تلفیق اظهار کرد: اعتراضی بود که چرا اعتبارات برخی دستگاه‌ها افزایش داشته که معلوم شد که برای حقوق و دستمزد نیست و به خاطر برنامه آن دستگاه‌ها ما در نهایت تغییرات اساسی درباره اعتبار دستگاه‌ها نداشتیم و تغییرات جزئی اعمال شده، بنابراین جدول هفت عینا طبق پیشنهاد دولت به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ همچنین تصریح کرد: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست؛ منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است، باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود. بعد از آن احکام بازنشستگان زده خواهد شد و بودجه آن هم پیش‌بینی شده است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است