Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه در دیدار اعضای هیأت امنای ستاد دیه استان همدان، گفت: در این ارتباط مناسب است جلسه‌ای با حضور اصناف، بازاریان، صاحبان معادن و مجموعه‌های تولیدی با محوریت اتاق اصناف و سازمان صمت استان تشکیل و موضوع مهم کمک مجموعه‌های اقتصادی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مورد بحث و تاکید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم همکاری همگان برای آزادی زندانیان به عنوان یک کار خداپسندانه، گفت: بر همین اساس مجموعه استانداری هماهنگی و اقدامات لازم برای مشارکت صنایع و واحدهای تولیدی استان در موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را انجام می‌دهد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برای این مهم حتی می‌توان نسبت به برگزاری جشن گلریزان با حضور و مشارکت مجموعه‌های اقتصادی و صنفی استان همدان اقدام و درآمد حاصل از آن را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان صرف کرد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکار هستند نه برهکار، گفت: برای آزادی این افراد و بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده تلاش می‌کنیم و به فرمانداران شهرستان‌های تابعه نیز برای برگزاری جشن‌های گلریزان تاکید می‌شود.

وی در ادامه، تاکید کرد: بسیاری از این افراد از سر خیر خواهی و ارائه تضامین به دیگران گرفتار شده و در زندان هستند ضمن اینکه بروز نوسانات اقتصادی در بازار نیز از عوامل گرفتاری‌های مالی برخی از این افراد است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه بسیاری از خیرین استان از جامعه پزشکان هستند که می‌توان با هماهنگی و همکاری این قشر برای برگزاری جشن گلریزان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان نیز اقدام کرد، تصریح کرد: با بهبود شرایط ناشی از همه گیری کرونا و فروکش کردن موج ششم شیوع ویروس تا پیش از ماه مبارک رمضان، زمینه مناسب برای برگزاری جلسات و جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان غیرعمد استان همدان فراهم می‌شود.

استاندار همدان ضمن تقدیر از تلاش هیأت امنای ستاد دیه استان، گفت: در سرفصل‌های بودجه اعتباری برای آزادی زندانیان در نظر گرفته نشده اما می‌توان از بند ۱۶ و ۱۷ اعتبارات مربوط به شهرداری‌ها، رقمی را برای این امر مهم اختصاص داد.

کد خبر 5433992

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام تبریز جهاد تبیین اردبیل آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد