Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:37:01 GMT

پیک ششم کرونا در استان بوشهر مهار شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۸۶۶

پیک ششم کرونا در استان بوشهر مهار شد

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: همه بخش‌های دولتی و خصوصی کمک کردند تا پیک ششم بیماری کرونا مهار و کنترل شد و اکنون سیر نزولی آن در حال طی شدن است.

احمد محمدی‌زاده روند ابتلا به بیماری کرونا در استان را کاهشی دانست و اظهار کرد: روند بیماری کرونا پس از طی شرایط خوب در فصل پاییز، در فصل زمستان روند ابتلا صعودی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه در دی روند ابتلا به کرونا مطلوب بود خاطر نشان کرد: در دی تلفات کرونایی استان بوشهر یک نفر بود که در بهمن با افزایشی شدن روند ابتلا و بستری کرونایی، در سه هفته بهمن به شدت آمار بیماران و فوتی‌های کرونایی افزایش یافت.

استاندار بوشهر از مهار پیک ششم کرونا در استان خبر داد و تصریح کرد: در هفته نخست اسفند روند ابتلا به بیماری کرونا نزولی شد و در این راستا ضمن کاهش بستری‌های بخش کرونایی، ثبت فوتی‌ها روند نزولی دارد.

محمدی‌زاده با اظهار امیدواری بر تداوم روند نزولی بستری‌ها و فوتی‌ها افزود: وضعیت شهرستان‌های استان از نظر رنگ‌بندی به گونه‌ای که شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان کاهش یافته است.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل مردم در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و تلاش کادر درمانی و پزشکی در مهار پیک ششم کرونا افزود: همه بخش‌های دولتی و خصوصی کمک کردند تا پیک ششم بیماری کرونا مهار و کنترل شد و اکنون سیر نزولی آن در حال طی شدن است.

استاندار بوشهر از مردم در خواست کرد برای ادامه روند سیر نزولی ابتلا به کرونا شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت و از تجمعات و حضور در مراسم تجمعی و دورهمی پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونای ا میکرون استانی اجتماعی استان بوشهر بیماری کرونا روند ابتلا پیک ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد