Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته جمعه ۶ اسفند ماه تیم چهار نفره گلف دختران استان کرمانشاه به مسابقات گلف قهرمانی کشور اعزام شدند.

وی افزود: مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۸ سال با حضور ۴۰ گلف‌باز از سراسر کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت این دوره از مسابقات گلف قهرمانی کشور، تصریح کرد: افراد برگزیده در رقابت‌های گلف قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد به همین دلیل این مسابقات از اهمیت بالایی برای کسب قهرمانی بین بازیکنان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری با بیان اینکه استان کرمانشاه فاقد زمین استاندارد برای انجام بازی‌های گلف است، خاطر نشان کرد: با توجه به عدم زیرساخت‌های لازم در کرمانشاه برای میادین گلف بازیکنان برای تمرین‌های خود به مشکلاتی برخوردند و به ناچار تمرینات خود را به صورت فشرده در سالن ورزشی کوثر شهر کرمانشاه دنبال کردند.

وی تاکید کرد: با توجه به انگیزه بالای بازیکن در رشته گلف با وجود مکان مناسب برای انجام تمرینات از جانب اداره کل ورزش و جوانان قول مساعدت به منظور تهیه و آماده‌سازی زمینی برای آکادمی گلف داده شده که در صورت عملی شدن این امر می‌تواند بسیار کمک کننده در پیشرفت این رشته باشد.

کد خبر 5434109

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مسابقات گلف ورزش بانوان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام تبریز شیراز جهاد تبیین گلف قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد