Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:18:01 GMT

افشای مشخصات گوشی آینده ویوو Y33s 5G

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۰۶۷

افشای مشخصات گوشی آینده ویوو Y33s 5G

فرارو- وبسایت بنچمارک Geekbench مشخصات گوشی Vivo Y33s 5G را به اشترا؛ گذاشته است. از مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به پردازنده Dimensity 700 و سیستم عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد.

به گزارش فرارو، قبلاً می‌دانستیم که شرکت Vivo در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک گوشی هوشمند جدید 5G در بازار هند است. با این حال، قبل از عرضه رسمی گوشی Y33s، مشخصات آن در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که اطلاعات جالبی را در مورد این گوشی آینده فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گوشی هوشمند محصول شرکت ویوو در وب سایت بنچمارک محبوب Geekbench با شماره مدل V2166A ثبت شده است. می‌دانیم که این شماره مدل در حقیقت به گوشی هوشمند Vivo Y33s تعلق دارد. قبلاً نیز رندر‌ها و مشخصات این دستگاه افشا شده بود. لیست مشخصات موجود در بنچمارک Geekbench همچنین نشان می‌دهد که این گوشی از یک پردازنده MediaTek Dimensity 700 SoC بهره می‌برد. این پردازنده یک چیپست هشت هسته‌ای با پشتیبانی از قابلیت 5G است. این پردازنده همچنین دارای سرعت کلاک پایه ۲ گیگاهرتز است. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 جفت خواهد شد.


همانطور که در پایگاه داده ذکر شده است، این گوشی هوشمند آینده با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. البته به نظر می‌رسد این فقط یکی از نسخه‌های این دستگاه است و نسخه‌های دیگری با رم ۴ و ۶ گیگابایتی نیز وارد بازار خواهد شد. در این وبسایت می‌بینیم که گوشی ویوو Y33s در تست تک هسته‌ای ۴۲۰ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۱۵۵۰ امتیاز کسب کرده است. این‌ها اطلاعات جدید در مورد این دستگاه است و البته پیش از این هم اطلاعات دیگری منتشر شده بود.

ظاهراً این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی با وضوح HD+ و نرخ به روز رسانی ۶۰ هرتز است. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می‌کند. پیش بینی می‌شود که این باتری از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه قرار گرفته است. این سیستم شامل لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. ظاهراً پنل جلویی دستگاه دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی خواهد بود. گوشی Vivo Y33s روی اندروید ۱۲ که با Origin OS سفارشی شده است، اجرا می‌شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا