Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:30:44 GMT

لزوم فعالیت حضوری تمامی مراکز آموزشی خوزستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۶۴۵

لزوم فعالیت حضوری تمامی مراکز آموزشی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در آستانه نوروز و اعیاد و مناسبت‌های پیش رو، موج کرونا تحت کنترل نسبی قرار گرفته و در دو هفته گذشته، موارد ابتلا تقریبا هر هفته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت سیر بیماری رو به کاهش است و تحت کنترل درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی در جامعه رعایت شوند. کنترل و رعایت محدودیت‌های هوشمند بسیار ضروری است. همچنان توصیه می‌شود مردم از مهمانی‌های خانوادگی پرهیز شود.

وی گفت: رئیس جمهور امروز صراحتا اعلام کرد که فعالیت دانشگاه‌ها باید حضوری باشد. واکسیناسیون اساتید و دانشجویان تقریبا کامل است بنابراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه به صورت حضوری فعال خواهند بود.

صادق خلیلیان تصریح کرد: با توجه به این‌که ممکن است کودکان زیاد به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند، اولیا و مربیان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. آزمون‌های استخدامی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

خلیلیان افزود: با توجه به اینکه به سمت نوروز می‌رویم ضرورت دارد ضمن حمایت از اصناف، پروتکل‌های بهداشتی  نیز از سوی اصناف رعایت شود تا جامعه‌ای ایمن از نظر این بیماری داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان فعالیت حضوری مراکز آموزشی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، روح‌الله رازینی شامگاه -جمعه هفتم اردیبهشت- در سفر کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری به استان قزوین در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اظهار کرد: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

وی اضافه کرد: تسلسل در نظارت کیفیت آموزشی خوب را ضمانت نمی‌کند و حتی در مواردی از بازوهای نظارتی سلب مسئولیت می‌کند، اما به هر حال می‌شود با تقسیم نقش‌ها و وظایف این تسلسل را تا حدودی توجیه کرد. با این حال اصل کار ما توجه به هدف غایی ارزیابی و نظارت در حوزه علمی و دانشگاهی است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با بیان اینکه بعضی از مجموعه‌های نظارتی انطباق با ضوابط و قوانین را صرفاً ً رصد می‌کنند و از عدم فساد در سیستم صیانت می‌کنند، تصریح کرد: اما عدم فساد در سیستم به معنای خوب بودن یک سیستم یا نظام علمی و آموزشی نیست. یعنی نبودن نقص لزوماً ً به معنی فضیلت و خوب بودن نیست و حتمأ باید نکات مثبتی هم وجود داشته باشد.

رازینی بنابراین وجه تمایز کار این مرکز توجه به کیفیت است، ادامه داد: از این منظر یکی از دستورکارهای خودمان را پررنگ کردن کیفیت در حوزه آموزش عالی قرار دادیم. عبارت سفر کیفیت را از عبارت سفر تعالی در ادبیات مدیریت و سازمانی به الهام گرفتیم و این عنوان را بر سفرهای استانی مجموعه خود گذاشتیم.

وی یادآور شد: بر این اساس این سفرهای کیفیت آغازگر هفته‌هایی در استان‌ها برای تمرکز روی موضوع کیفیت و کارآیی آموزش دانشگاهی است تا ما هم شناخت پیدا کنیم و مدیران استانی با رویکردهای نظارتی جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آشنا شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه زحمت ارزیابی و نظارت را به هیئت‌های استانی واگذاری کردیم، گفت: استان قزوین یکی از استان‌های موفق در حوزه ارزیابی و نظارت آموزش عالی است و این نظارت و ارزیابی توسط خود استان به خوبی انجام می‌شود.

کد خبر 748184

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی