Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@02:26:35 GMT

اختتامیه جشنواره کشوری رویش در هاله‌ای از ابهام!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۶۹۴

اختتامیه جشنواره کشوری رویش در هاله‌ای از ابهام!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پریسا قبادی گفت: دانشگاه پیام نور هر سال این جشنواره را بین تمامی دانشجویان خود در سراسر کشور به میزبانی یک استان و با مدیریت و نظارت سازمان مرکزی دانشگاه در تهران برگزار می کند که امسال برای پنجمین دوره میزبانی این جشنواره به استان فارس و شیراز پایتخت فرهنگ و ادب ایران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور داوران پنجمین جشنواره کشوری رویش افزود: دانشگاه پیام نور با دارا بودن حدود ۳۵۰ هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است اما متاسفانه نگاه ویژه ای به بخش فرهنگی خود نداشته است.

وی بیان کرد: حال بعد از گذشت شش ماه از افتتاحیه جشنواره متاسفانه بر خلاف وعده های داده شده در ابتدا و اواسط سال از آغاز اعطای میزبانی به استان فارس و قول های مکرر مبنی بر پرداخت هزینه های جشنواره توسط سازمان مرکزی و با وجود افزایش دو برابری آثار دریافتی توسط دبیرخانه جشنواره و عملکرد درخشان کادر جشنواره نسبت به سالهای قبل در انجام فعالیت های مختلف اما هنوز هیچ خبری از پرداخت تعهدات مالی سازمان مرکزی به این جشنواره نیست و برگزاری اختتامیه جشنواره و پرداخت جوایز و هدایای نقدی به دانشجویان برگزیده در هاله ای از ابهام است.

گفتنی است که در اواسط بهمن ماه امسال نیز دانشجویان فعال فرهنگی استان فارس معترض نسبت به عملکرد سازمان مرکزی دانشگاه در خصوص افزایش هرساله شهریه های دانشگاه و عدم پرداخت هزینه ها و بودجه بخش فرهنگی از آغاز شیوع کرونا و به ویژه هزینه های جشنواره رویش یک نامه اعتراضی به سرپرست دانشگاه پیام نور دکتر ابراهیم تقی زاده و مسئولین ارشد سازمان مرکزی ارسال کردند که متاسفانه هیچ جوابی به آنان از سوی این مسئولین داده نشده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور شیراز جشنواره رویش پیام نور سازمان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان

داریوش حسن‌نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت سد‌های لرستان، گفت: حجم کل مخزن سد مروک ۱۰۵.۵۸ میلیون مترمکعب و حجم آب فعلی این سد ۲۷.۸۴ میلیون مترمکعب است.

او با بیان اینکه ۲۶ درصد مخزن سد مروک هم‌اکنون پر است، اضافه کرد: حجم آب این سد در مدت مشابه سال گذشته ۲۸.۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با ذکر اینکه حجم آب فعلی سد ایوشان ۵۰.۱۵ میلیون مترمکعب است، بیان کرد: ۹۷ درصد مخزن این سد هم‌اکنون پر است.

بیشتر بخوانید
۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است

او یادآور شد: حجم آب فعلی سد تنگ هاله ۲.۹۵ میلیون مترمکعب، سد خان‌آباد ۵.۲۷ میلیون مترمکعب، کزنار ۰.۶ میلیون مترمکعب و سد حوضیان ۷.۵۱ میلیون مترمکعب است.

حسن‌نژاد اعلام کرد: ۸۳ درصد سد تنگ هاله، ۳۸ درصد سد خان‌آباد، ۰.۶ درصد سد کزنار و ۷.۵۱ درصد سد حوضیان هم‌اکنون پر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: حجم کل مخازن سد‌های این استان ۲۰۸.۷۱ میلیون مترمکعب است، اما حجم فعلی این سد‌ها به کاهش ۹۴.۳۲ میلیون مترمکعبی رسیده است.

او با اشاره به کاهش دو درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان نسبت به سال گذشته، گفت: حدود ۴۵ درصد مخازن سد‌های این استان هم‌اکنون پر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم