Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی متکی شامگاه شنبه در خصوص فعالیت مدارس استان اظهارکرد: با توجه به مصوبه عصر شنبه ستاد کرونای استان و نظرات ستاد کرونا شهرستان ها، به اطلاع می رساند فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس تمامی شهرستان های استان که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند، در روز یکشنبه (۸ اسفند)، به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان افزود: از روز دوشنبه (۹ اسفندماه) لغایت چهارشنبه (۱۱ اسفندماه)، همه مدارس روستایی و کلاس های پایه اول ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و رعایت ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: مابقی مدارس و دوره های تحصیلی، در بستر شاد، آموزش دانش آموزان را ادامه خواهند داد.

متکی گفت: فعالیت مدارس در شهرستان های با وضعیت قرمز، در مناطق روستایی با رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها و با تعداد حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس به صورت حضوری و در مناطق شهری، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

کد خبر 5434296

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان تعطیلی مدارس ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام خراسان رضوی مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت