Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که خواست مردم در طرح صیانت مستتر نیست ما آن را قبول نداریم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«تندروهای مجلس نمی گذارند دیگر نمایندگان طرح صیانت را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نام ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند. از این اقدام یکباره مجلس در زمان بررسی لایحه بودجه متعجب شدم. هیئت رئیسه باید به امضاها احترام بگذارد و دوباره رای گیری کند تا اگر شد، طرح از اصل هشتاد و پنج خارج شود. اگر هیئت رئیسه این کار را نکند، برخی نماینده ها از جمله خودم اعتراض خواهیم کرد و طرحی خواهیم نوشت که این طرح هوا شود. چون خواست مردم در این طرح مستتر نیست، ما آن را قبول نداریم.»

کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در هفته گذشته جلسه ای را در ایام بررسی بودجه در مجلس تشکیل داد و کلیات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را به تصویب رساند. به دنبال آن معاونت قوانین به مصوبه این کمیسیون ایراد وارد کرد و هیات رئیسه مجلس نیز ایرادات مطرح شده از سوی معاونت قوانین مجلس را وارد دانست. حال حدود ۱۷۰ نماینده مجلس با امضای نامه ای خواستار بازگشت این طرح به صحن مجلس شده اند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: طرح صیانت فیلترینگ طرح صیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت