Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:28:28 GMT

راه و مسکن اولویت‌های بشرویه/واحدها ویلایی ساخته شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۳۲۳۸

راه و مسکن اولویت‌های بشرویه/واحدها ویلایی ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی بعداز ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه اظهار کرد: مردم بشرویه هیچ وقت پشت به ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود نکرده و همواره در همه صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشتند.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس بیان‌کرد: اگر با اخلاص و کار جهادی حرکت کنیم، بی شک موانع از سر راه برداشته خواهد شد که این موضوع وعده الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرایی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان بشرویه موضوع راه و مسکن و توسعه مراکز بهداشت و درمان است، ادامه‌داد: مساکن بشرویه باید ویلایی ساخته شود چرا که مطابق با فرهنگ مردم است.

وی گفت: متأسفانه در خراسان‌جنوبی از ظرفیت نیروهای بشرویه‌ای ما در حوزه مدیریتی کم استفاده شده است در حالی که سرمایه‌های انسانی قوی در این منطقه داریم.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس با تأکید بر اینکه از ظرفیت انسانی شهرستان بشرویه در حوزه شهرستانی و استانی استفاده شود، اظهار کرد: از شاخصه‌های انقلابی گری تقوا، رعایت حقوق افراد و عدالت است ولی برخی با تقوایی به راحتی به افراد تهمت می‌زنند.

نصیرایی یادآور شد: در مسیر حل مشکلات مردم همراه فرماندار جدید خواهیم بود چرا که بر این باور هستیم که کارها با همدلی پیش خواهد رفت.

کد خبر 5434220

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید نصیرایی شهرستان بشرویه مسکن ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام خراسان رضوی مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول ما توسعه روستایی است

‌همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش کاخک گناباد با حضور دکتر محمدپور نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های گناباد و بجستان، نصیری فرماندار گناباد، حجة الاسلام خاکشور امام جمعه ششتمد، بخشدار کاخک، جمعی از مدیران ادارات، دهیاران و اعضای شوراهای بخش کاخک در امامزاده محیی‌آباد برگزار شد.

دکتر محمدپور در این همایش ضمن تاکید بر اینکه اولویت ما توسعه روستایی است، گفت: اقدامات خوبی در بخش کاخک اتفاق افتاده است و آن چیزی که به عنوان اولویت اول ما در جلسات مقدماتی مجلس با وزرا در سطح ملی و نمایندگان استان پیگیری شده، مدیریت و توسعه روستایی است.

نماینده منتخب مردم ضمن تاکید بر اصلاح قوانین متعدد در مجلس که موجب تاخیر یا عملیاتی نشدن کارها می شود، اظهار داشت: این قوانین باید با برنامه ریزی صحیح اجرا شوند و مسئولان گره‌ها و کاغذ بازی‌ها را در جهت توسعه روستاها بردارند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن نوید خبر خوش به کشاورزان منطقه مبنی بر عدم قطع برق در تابستان امسال خاطر نشان کرد: با پیگیری های استانی و ملی انشاله امسال قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی نخواهیم داشت.

دکتر هادی محمدپور ضمن یادآوری تبعات خشکسالی، کمبود بارندگی و منابع آبی در شهرستان‌های گناباد و بجستان گفت : باید با اختصاص اعتبار مناسب، به احیای قنوات و طرحهای آبخیزداری حوزه انتخابیه توجه بیشتری شود.

نماینده منتخب شهرستان گناباد و بجستان در ادامه سخنان خود در جمع شوراهای روستاهای بخش کاخک با اشاره به لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن به خصوص تامین آب، برق و گاز گفت: اکثر دغدغه ما در حوزه تامین آب است؛ ما بدون واحدهای مسکن ملی، هنوز هم ۹۰ لیتر در ثانیه آب کم داریم؛ پس در فرصت باقیمانده تا شروع تابستان باید تلاشمان را برای جبران این کمبود، بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خوبی ک در نهضت ملی مسکن انجام شده این نکته را یادآور شد: اگر مشکلات نهضت ملی مسکن و نحوه واگذاری را نتوانیم مدیریت کنیم، ۲ تا ۳ سال آینده نخواهیم توانست تبعات آن را حل کنیم.

دکتر محمدپور در پایان، ضمن تقدیر از زحمات تمام شوراها و دهیارهای بخش کاخک گفت: اعتبارات خوبی برای روستاها از جمله: سنگ فرش معابر در حال پیگیری می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903377

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  •  40 سال چشم به راهی
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود