Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه مدیران این وزارت خانه می‌توانند آینده روشنی رقم بزنند.

به گزارش برنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امروز برای بازدید از نمایشگاه عملکرد شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آنجا رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری جهرمی افزود: وزارت کار، پُر کار بود و یک شروع خوب با یک برنامه تحولی در دستور کار بود. وزیر، مدیران جوان و کارکنان پرتلاش وزارت مردم نشان دادند می‌توانند آینده روشنی رقم بزنند.

علی بهادری‌ جهرمی روز شنبه در مراسم نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت با اصلاح نگاه از بیرون به درون تلاش می‌کند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش پیشرو و استراتژیک پیدا می‌‌کند.  

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: مسوولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این وجود سنگین‌تر می‌شود که خوشبختانه با تمرکز بر اهداف در این مسیر در حال حرکت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی رفاه اجتماعی دولت کار و رفاه سخنگوی دولت کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صولت مرتضوی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه در رابطه با بیمه کارگران ما افزایش لازم را در مصوبات ۱۴۰۳ انجام داده‌ایم، گفت: پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند، مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد.

وی گفت: به همین دلیل ما افزایش ها را روی ردیف های مبنا انجام دادیم که موجب افزایش بیش از ۳۵ درصدی دستمزدها شد یعنی تقریبا نسبت به سال ۱۴۰۲ حدود ۹ درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک های معیشتی که دولت در برنامه دارد و به آحاد مردم به ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

مرتضوی در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح مسکن کارگری هم با اشاره به اینکه در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیندها کوتاه شود، اظهار داشت:  بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه جامع اشتغال هم گفت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو