Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از امکان اتصال مجدد کارتخوان‌های غیر فعال شده با تکمیل پرنده مالیاتی خبر داد و گفت: این خدمت به صورت رایگان انجام می‌شود و هزینه‌ای ندارد.

خبرگزاری میزان_ محمد برزگری در ارتباط با بخش خبر ۲۱، گفت: از نگاه سازمان امور مالیاتی تا ۱ اسفند، ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه کارتخوان و درگاه الکترونیکی پرداخت، به پرونده‌های مالیاتی الصاق شدند و مابقی دستگاه‌های کارتخوان که به پرونده‌ها الصاق نشدند حتما باید توسط بانک مرکزی غیر فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی ادامه داد: از ساعت ۱۴ امروز که بانک مرکزی اعلام کرد شروع به غیر فعال سازی ۲۰۰ هزار دستگاه کارت خوان کرده، درگاه ما صرفا اجازه درخواست الصاق به پرونده را می‌پذیرد چراکه این یک کار ادامه دار و مستمر است؛ تا دو ساعت پیش حدود ۳۳ هزار دستگاه به پرونده‌های مالیاتی الصاق شده است.

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: از نگاه سازمان امور مالیاتی، هر دستگاه کارتخوانی که به پرونده مالیاتی الصاق نشده می‌بایست توسط بانک مرکزی غیر فعال شوند.

برزگری در خصوص جرایم در نظر گرفته شده برای افرادی که کارتخوان‌های آن‌ها فاقد پرونده مالیاتی است نیز اذعان داشت: نگاه قانون گذار این بوده که اگر کسی نمی‌خواهد دستگاه کارتخوان خود را به پرونده مالیاتی اتصال دهد، حتما باید کارتخوان او غیر فعال شود و از طرف دیگر اگر شائبه فرار مالیاتی احراز شود، در خصوص مبالغ درآمدی پس از محاسبه مالیات، ۳۰ درصد هم جریمه غیر قابل بخشش برای درآمد‌های کتمان شده متصور است.

وی خاطر نشان کرد: امکان اتصال مجدد کارتخوان‌های غیر فعال شده از طریق درگاه سازمان امور مالیاتی فراهم است و متقاضیان می‌توانند در قسمت پذیرنده‌های فروش، کارتخوان خود را به پرونده مالیاتی اتصال دهند و یا اگر پرونده مالیاتی ندارند به صورت سیستمی این پرونده را تشکیل و کارتخوان خود را به آن الصاق کنند، این خدمت به صورت رایگان انجام می‌شود و هزینه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: مهلت ثبت کارتخوان‌ها دو هفته تمدید شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مالیات کارتخوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مالیات کارتخوان سازمان امور مالیاتی پرونده مالیاتی کارتخوان ها غیر فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای سفر زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فراهم کرده است و انتظار داریم که به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: احساس تکلیف و حضور امروز ادارات در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که همه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: امروز امام خمینی (ره) جهانی شده است و با وجودی که ۳۵ سال از تاریخ وفات ایشان می‌گذرد همچنان در دنیا محبوب هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام هر آنچه که از توطئه بود را انجام دادند اما نتوانستند راه به جایی ببرند.

رشیدی‌پور ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین تجمعات و بیعت‌هایی است که سالانه نمونه آن را در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌بینیم.

وی اضافه کرد: امسال چهار هزار نفر عاشق امام خمینی (ره) در استان کردستان به زیارت ایشان می‌روند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کمیته‌های هفتگانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده است و از دستگاه‌ها انتظار داریم که به تعهدات خود در این مورد عمل کنند.

رشیدی‌پور تصریح کرد: چهار هزار بسته فرهنگی نیز توسط ادارات برای تمام زائران استان تهیه خواهد شد و ایاب و ذهاب زائران نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 751053

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد