Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@17:16:34 GMT

هزینه ۴ شب اقامت در ترابزون ترکیه + جدول

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۴۸۳۴

هزینه ۴ شب اقامت در ترابزون ترکیه + جدول

به گزارش اقتصاد آنلاین، شهر ترابزون در کشور ترکیه شهری ساحلی و در مجاورت دریای سیاه در شمال شرقی ترکیه واقع شده است. این شهر در گذشته دروازه ای تجاری به ایران و قفقاز به شمار می رفته و محلی برای تبادل پارچه های ابریشمی و کتان بوده است. تنوع نژادی و مذهبی در این شهر بسیار به چشم می خورد و علتش هم موقعیت جغرافیایی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای تور دو طرف هوایی از تهران به مقصد ترابزون برای ۴شب اقامت در هتل ۴ ستاره MISAL قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۵ ستاره KUHLA برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور تزابزون (4 شب / اسفند ماه ۱۴۰۰) هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان) MISAL ۴ ۲تخته ۵,۳۰۰,۰۰۰ MISAL ۴ ۱تخته ۶,۷۰۰,۰۰۰ MISAL ۴ کودک با تخت ۴,۵۰۰,۰۰۰ MISAL ۴ کودک بدون تخت ۲,۵۰۰,۰۰۰ KUHLA ۵ ۲تخته ۸,۵۰۰,۰۰۰ KUHLA ۵ ۱تخته ۱۱,۵۰۰,۰۰۰ KUHLA ۵ کودک با تخت ۴,۵۰۰,۰۰۰ KUHLA ۵ کودک بدون تخت ۲,۵۰۰,۰۰۰ cebeci grand trabzon ۴ ۲تخته ۵,۸۰۰,۰۰۰ cebeci grand trabzon ۴ ۱تخته ۶,۸۰۰,۰۰۰ cebeci grand trabzon ۴ کودک با تخت ۵,۷۰۰,۰۰۰ cebeci grand trabzon ۴ کودک بدون تخت ۲,۵۰۰,۰۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تور ترابزون ترابزون کجاست ترابزون ۰۰۰ cebeci grand trabzon ۴ ۵۰۰ ۰۰۰ KUHLA ۵ قیمت اتاق ۰۰۰ تومان ۴ کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد