Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:00:35 GMT

کمک ۲۴ میلیونی خیرین ملایری به بیماران سرطانی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۴۹۰۳

کمک ۲۴ میلیونی خیرین ملایری به بیماران سرطانی

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به واریز مبلغ ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند طی ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: همچنین ۴۴ میلیون تومان بابت صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع و ۱۹ میلیون تومان بابت تهیه تجهیزات پزشکی از طرف خیرین به حساب مجمع واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا از واریز مبلغ پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند و تهیه سبد کالا طی مدت یاد شده توسط خیرین خبر داد و گفت: ۲۱ نفر از ۲۴۷ بیمار نیازمند مراجعه کننده، به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند و به چهار بیمار نیز بابت پرتو درمانی و شیمی درمانی مبلغ ۱۴ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای هفت بیمار سرطانی طی ماه گذشته، مطرح کرد: هشت مورد مددکاری به بیماران سخت درمان نیازمند، پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب چهار بیمار نیازمند به مبلغ دو میلیون تومان و پرداخت کمک‌های موردی به بیماران نیازمند به مبلغ دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان از جمله اقدامات واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت شهرستان در بهمن ماه است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر همچنین توزیع ۴۰ پرس غذای گرم از طرف خیر بزرگوار«معصومه عبدلی»، اعطای وام قرض الحسنه به سه بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در اختیار قرار دادن وسایل توانبخشی به ۵۷ بیمار نیازمند شامل ۳۵ مورد کپسول اکسیژن، سه واکر، هشت تشک مواج، سه عدد ویلچر،چهار تخت بیمارستانی و یک عدد ساکشن را از دیگر اقدامات واحد مددکاری در مدت یاد شده برشمرد.

آذرهمایون ادامه داد: تجهیزات پزشکی شامل ۱۷ دستگاه مانومتر، دو دستگاه پالس اکسی متر و یک دستگاه فشار سنج عقربه ای از طرف خیر بزرگوار «جلیل کاکاوند» به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و به مرکز فوریت های پزشکی شهرستان ملایر اهدا شد.

وی با اشاره به اهدای یک دستگاه ویلچر به نیابت از شادروان «پوران یارمحمدی توسکی» به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، گفت: همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز از محل مساعدت و مشارکت بانوان خیر به ارزش ۱۶ میلیون تومان و یک دستگاه  کپسول اکسیژن به نیابت از شادروان «ناهیده صفاری» تهیه و اهدا شد.

آذرهمایون از اهداء یک دستگاه ویلچر به نیابت از شادروان خیر «عزت آغا زمان»، یک دستگاه سمعک به نیابت از شادروان «ناهیده عبدلی» به ارزش چهار میلیون تومان و دو دستگاه ساکشن به نیابت از شادروان «حاج قربان اصلاحی» در طی ماه گذشته خبر داد و افزود: یک دستگاه تشک حرارتی به نیابت از شادروان «شکوه جلیلی» برای استفاده بیماران نیازمند اهدا شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر به تهیه ی یک دستگاه آبسرد کن از طرف خیر بزرگوار شادروان «حاج محمد دخایی» و اهدا به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: دو دستگاه اکسیژن به نیابت از شادروان «حاج عباس الوند»، یک دستگاه به نیابت از شادروان «محمود حسنی» و پنج دستگاه دیگر از محل واریزی خیری تهیه و اهدا شد.

 آذرهمایون تجلیل از هشت خیر فعال در زمینه اهدا تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام حسین(ع)، دیدار شورای بانوان مجمع خیرین سلامت با مادران چشم انتظار (مرکز سالمندان مهر امیدوار سامن) در روز ولادت حضرت زهرا (س)، پخش مستند فعالیت و عملکرد مجمع خیرین سلامت در شبکه سلامت  و تقدیر و تجلیل از مددکاران افتخاری مجمع خیرین سلامت و مددکاران بیمارستان ها به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار را از جمله اقدامات فرهنگی مجمع خیریسن سلامت شهرستان در بهمن ماه برشمرد.

وی در پایان با اشاره به انجام سه مورد خدمات پرستاری رایگان در منزل توسط کمیته پرستاری، یادآور شد: بررسی وضعیت جسمی یک بیمار در سه نوبت از دیگر خدمات پرستاری مجمع در ماه گذشته بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجمع خیرین سلامت بیماران سرطانی تجهيزات پزشكي مجمع خیرین سلامت بیمار نیازمند سلامت شهرستان میلیون تومان هزار تومان طرف خیر ماه گذشته یک دستگاه اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند

مطالعات زیادی وجود دارد که فواید زردچوبه را در مبارزه با پیری و افزایش عمر نشان می‌دهد و خواص ضد سرطانی آن را تأیید می‌کند.

به گزارش همشهری به نقل از روسیا الیوم، سوتلانا تروفیموا، دانشمند و رئیس انجمن ضد پیری روسیه، در رابطه با این موضوع گفت: مطالعات زیادی وجود دارد که فواید زردچوبه را در مبارزه با پیری و افزایش عمر نشان می‌دهد و خواص ضد سرطانی آن را تأیید می‌کند به لطف کورکومین، که یک ماده فعال بیولوژیکی است که در ترکیب آن، این ادویه محبوب در غذا‌های هندی و شرقی، تولید هورمون سروتونین را افزایش می‌دهد و روند پیری را در بدن کاهش می‌دهد، تأثیر مفیدی بر سلامتی دارد.

وی افزود: کورکومین نه تنها سلول‌های سرطانی را در بدن سرکوب می‌کند، بلکه از ظهور سلول‌های سرطانی جدید نیز جلوگیری می‌کند.

تروفیمووا خاطرنشان کرد: عوامل ژنتیکی تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد بر سلامت ما تأثیر می‌گذارد، در حالی که درصد باقیمانده توسط عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی و فعالیت بدنی کنترل می‌شود و غذا نیز نقش بسیار مهمی در این موضوع دارد.

بسیاری از مطالعات پزشکی نشان می‌دهد که کورکومین موجود در زردچوبه اثرات زیادی بر سلامت بدن دارد و به تسکین التهاب مانند آرتریت کمک می‌کند، سلامت قلب را بهبود می‌بخشد، با لخته شدن خون مبارزه می‌کند و به تسریع روند بهبود زخم کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی