Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هوشمندسازی نظام مالیاتی در جهت جلوگیری از فرار مالیاتی و تحقق عادلانه درآمدهای دولت بسیار مهم است چراکه بحث وصول مالیات حساسیت‌های ویژه‌ای دارد و یکی از مهمترین این مسائل، تعامل کامل با مراجعین و تکریم آنها در عین رعایت عدالت در وصول مالیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با مدیرکل جدید امور مالیاتی آذربایجان شرقی با تاکید بر مبارزه با فرار مالیاتی، اظهار کرد: تعامل شایسته با بازار، اصناف و تشکل‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای و همچنین تلاش برای برخورد توأم با رفتار اسلامی در کنار مراعات حال اقشار کم بضاعت در وصول مالیات بسیار حیاتی است و منجر به عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تکریم پرسنل و کارکنان در وصول مالیاتی بسیار مهم است و رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: این امر با استفاده از افراد پاکدست و اهل دین و مبارزه با فساد اداری همراه با افزایش نظارت، ارتقاء تکریم کارکنان و بها دادن به نیروهای کاری و کاربلد میسر خواهد شد.

مبارزه جدی با فرار مالیاتی، اصلی‌ترین سیاست اداره‌کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی است

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، ضمن ارائه‌ی گزارشی از اهم اقدامات و برنامه‌های اداره کل و روند وصول درآمدهای مالیاتی استان نیز گفت: با توجه به رهنمودها و حمایت‌های مسئولین ارشد استانی مبنی‌بر رعایت عدالت مالیاتی و مودی‌ مداری، سعی خواهد شد با کمترین تنش و اختلاف با مودیان، عدم تبعیض و با حداکثر تعامل، مالیات‌های تعیین شده، قانونی وصول شود که این امر در سایه تلاش و همت مضاعف همکاران میسر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عیسی اورج زاده، با اشاره به سیاست‌های اصلی سازمان مبنی‌بر مبارزه‌ی جدی با فرار مالیاتی، افزود: سازمان امور مالیاتی با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گام بر می‌دارد و مجموعه اقدامات خود را در زمینه‌ی هوشمندسازی نظامی مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی متمرکز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی استانی اقتصادی آذربایجان شرقی فرار مالیاتی امور مالیاتی وصول مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی