Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به مناسبت گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی پیامی به شرح زیر صادر کرد.


۸ اسفند سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) و یادآور رشادت های سپید پوشان جامعه پزشکی در درمانگاه ها و بیمارستان های صحرایی برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان خط مقدم جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است ، که با ایثار و از خودگذشتگی و نثار جان خویش فرهنگ بسیجی ، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی را معنا بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بالاخص شهدای جامعه پزشکی و مدافعان سلامت ، هشتم اسفند ماه را که به عنوان روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شده است را به محضر اعضای بسیج جامعه پزشکی ، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و آحاد جامعه  پزشکی تبریک عرض می نماید و از تمامی عزیزانی که این سازمان را در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار ، شهادت و فرهنگ بسیجی در جامعه پزشکی و خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب تیم های جهادی پزشکی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (طرح محله محور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹)یاری نموده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.

امیدواریم این سازمان در راستای اعتلای جامعه پزشکی و در شرایط فعلی تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مدافعان سلامت که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) کار آنها جهاد فی سبیل الله است خواهد ماند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس

مینا مختاری، همسر بهرام رادان بازیگر سینما یک پست عاشقانه به مناسبت تولد رادان در اینستاگرام منتشر کرد. مینا مختاری با انتشار عکسی از بهرام رادان نوشت: عشق من، رفیق من، تولدت مبارک. اردیبهشت به خاطر توعه که قشنگه.

منبع: همشهری آنلاین

tags # بهرام رادان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان