Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:56:42 GMT

سرپرست فرمانداری درمیان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۵۳۶۱

سرپرست فرمانداری درمیان معرفی شد

ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی «مهدی فرجامی فرد» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان درمیان معرفی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با سفر به شهرستان درمیان، حکم انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان درمیان را اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حکم به امضای «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی برای «مهدی فرجامی فرد» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان درمیان صادر شده بود.

در متن حکم انتصاب مهدی فرجامی فرد به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان درمیان آمده است: «با توجه به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان درمیان تعیین می گردید. امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت ها، استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید».

شایان ذکر است؛ مهدی فرجامی فرد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، عناوین مدیر امور سرمایه گذاری و جانشین معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، جانشین معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی، کارشناس مسئول پاسخگویی به شکایات و مشاور اجرایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار شهرستان خوسف، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون مدیرکل کار و امور اجتماعی، سرپرست معاونت اداره کل کار و امور اجتماعی، رئیس اداره اشتغال اداره کل کار و امور اجتماعی و ... را در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداري منطقه خراسان جنوبی درمیان سرپرست فرمانداری شهرستان درمیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد

امتداد- طی مراسمی با حضور اعضای هیات عامل، معاونان، مدیران ارشد بانک ملی ایران، مقامات و مسئولان استانی و کارکنان ستادی اداره امور شعب استان گلستان، آیین تکریم و معارفه سیدحسین حسینی قمی نژاد رئیس جدید اداره امور شعب گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به شکل گیری بانک ملی به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور بر اساس عزم و اراده مردم و ایفای نقش چشمگیر در توسعه اقتصادی کشور و مشارکت در اجرای طرح های کلان زیربنایی و روبنایی کشور، بر استمرار بیش از پیش این نقش آفرینی و همراهی با سیاست های پولی و اقتصادی حاکمیت و دولت با لحاظ نمودن و رعایت اصول و منطق بانکداری تاکید کرد.

وی گفت: در سال گذشته همسو با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی بانک ملی ایران و تحقق ۱۲۵ درصدی در انجام تکالیف دولتی و حاکمیتی ، تکمیل هزاران واحد نیمه تمام صنعتی ، ارتقاء بخش بانکداری بین الملل ، توسعه و ایجاد واحدهای صرافی ملی در ۱۲ استان کشور ، با اجرای طرح عیار ملی و پایش و نظارت مستمر آن در سطوح مختلف بانک با همت و تلاش همکاران موفق به کسب جایگاه نخست منابع در شبکه بانکی کشور شده ایم. 

در پایان این سفر مدیران ارشد بانک  از شعب نوکنده و گزبندرگز استان گلستان بازدید و با همکاران دیدار و گفت و گو کردند.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالقوه استان گلستان در بخش کشاورزی و صنعت افزود : بانک ملی ایران بر اساس آمایش و ظرفیت سنجی منطقه ای ، حمایت از واحدهای تولیدی اشتغالزا با اولویت طرح های دانش بنیان ، صادرات محور  و همچنین تامین نیازهای اساسی مردم از طریق توجه ویژه به بخش کشاورزی به عنوان محور توسعه استان و صنایع تبدیلی مرتبط با این بخش را در دستور کار خود دارد.

در ادامه این مراسم حسن کاظمی عضو هیات عامل بانک ملی ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) تحت عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم ، از عزم جدی ، هدف گذاری و برنامه ریزی بانک ملی ایران جهت تحقق منویات معظم له جهت نیل به رشد و توسعه اقتصادی مطلوب خبر داد.

معاون منابع انسانی بانک ضمن یادآوری رسالت وجودی بانک ملی ایران به عنوان یک بانک ملی و مردمی در حمایت از رونق اقتصادی ، تولید، اشتغال و معیشت مردم به عنوان اولویت های یک دهه اخیر کشور و نیز تعامل مناسب و بالای این بانک با مدیران دستگاه های اجرایی و دیگر مسئولان استانی بویژه بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی در استان ، بر ضرورت توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای کارآمد و کارکنان ساعی و توانمند به عنوان سرمایه های داخلی و اصلی بانک تاکید و هم افزایی ، حمایت و تشریک مساعی همه مسئولان استانی در وصول مطالبات غیر جاری و بازگشت منابع به چرخه تولید و اشتغال را خواستار شد.

در بخش دیگری از این مراسم حاجی گلدی کُر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با اشاره به محرومیت استان گلستان به رغم برخورداری از مواهب طبیعی و خدادادی و داشتن ظرفیت‌های ممتاز، بر لزوم اجرای آمایش منطقه ای و تقویت مزیت های برتر استان تاکید کرد.

وی همچنین از تعامل و همکاری چشمگیر و مثال زدنی بانک ملی با مسئولین اجرایی و اقتصادی استان در حمایت از واحدهای تولیدی و ایفای نقش فعال در بخش های مختلف اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در بخشی از این مراسم حسین قدیر رئیس سابق اداره امورشعب استان گلستان گزارشی از وضعیت عملکردی این اداره در دو بخش پرداخت تسهیلات تکلیفی و مسئولیت های اجتماعی ارائه کرد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب بانک ملی ایران با قدردانی از زحمات و تلاش رئیس سابق اداره امورشعب استان گلستان، حکم رئیس جدید این اداره را به سیدحسین حسینی قمی نژاد، اعطاء کرد.

رئیس اداره امورشعب استان گلستان با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران با بیان برنامه های خود ، بر لزوم رعایت چهار اصل حق و عدالت ، صداقت ، مدیریت مشارکتی و رضایت مندی عمومی تاکید و اظهار امیدواری کرد با همکاری ، همسویی و مسئولیت پذیری تمامی کارکنان ، همسو با ارائه خدمات به هم استانی های عزیز در بخش های مختلف و همراهی با سیاست های اقتصادی و بانکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، گام های بلندی را جهت نیل به اهداف تعیین شده از سوی سازمان ، برداریم. 

در پایان این سفر مدیران ارشد بانک از شعب نوکنده و گزبندرگز استان گلستان بازدید و با همکاران این شعب دیدار و گفت و گو کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران