Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: شهرداری ها بودجه منطقی را باید به موضوع بحران اختصاص دهند و معاونت عمرانی استانداری بر این امر نظارت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه مدیریت بحران به ریاست محسن منصوری استاندار تهران و با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و سایر مسئولان با محوریت بررسی وضعیت آب، گسل ها و زلزله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در این جلسه با اشاره به لزوم پیشگری از بحران اظهار داشت: اولویت در امور بحران، پیشگیری، سپس هماهنگی و بعد فرماندهی عملیات بحران است، در ایام تعطیلات عید همه دستگاه های مسئول در آماده باش قرار گیرند.

وی با اشاره به لزوم توجه به منابع و اعتبارات در موضوع بحران افزود: شهرداری ها بودجه منطقی را باید به موضوع بحران اختصاص دهند و سازمان مدیریت و برنامه استان تهران و معاونت عمرانی استانداری برای این موضوع مسیر ویژه ای در نظر بگیرند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم سامانه مدیریت در مواقع بحران تاکید کرد: فرماندهی واحد و عملیات متکثر در زمان بحران ضروری است از این رو سامانه مدیریت بحران برای پیش، حین و بعد از بحران در استان تهران راه اندازی شود.

منصوری سپس با اشاره به وضعیت آب گفت: با توجه به وضعیت آبی باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و موضوع صرفه جویی مصرف مورد توجه قرار گیرد، همچنین برنامه جامع و عملیاتی مدیریت منابع آب در استان تهران ارائه شود.

وی سپس خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت گسل ها دستورالعمل تهیه شده و به شهرداری ها ابلاغ شود تا در صدور مجوزها این موضوعات مورد لحاظ قرار گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیریت بحران معاون استان تهران زلزله ایام تعطیلات آماده باش شهرداری بودجه صرفه جویی مدیریت بحران استاندار تهران شهرداری ها استاندار تهران مدیریت بحران استان تهران شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران