Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی بهرامی‌زاده گفت: دلیل طولانی شدن صدور مجوز برای ایجاد این شهرکها، دریافت پاسخ استعلام‌ها از دستگاه‌های اجرایی مربوطه و تایید کارگروه امور زیربنایی و در نهایت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است.

به گفته او طبق قانون، صدور مجوز برای شهرک‌های صنعتی غیردولتی در قالب دو چک لیست انجام می‌گیرد که بر اساس آن در مرحله نخست باید زمین تحت مالکیت فرد متقاضی قرار داشته باشد و در این صورت مرحله دریافت پاسخ استعلام‌ها از دستگاه‌های اجرایی مربوطه قابل اجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ استعلام‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی از قبیل اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل راه و شهرسازی، شرکت‌های آب، برق و گاز و اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی می‌باشد تا زمینی که قرار است شهرک صنعتی در آن ایجاد شود، هیچ مشکلی در ارتباط با محیط زیست، زیرساخت‌ها و دیگر کاربری‌ها نداشته باشد.

بیشتر بخوانید

سرمایه گذاران تمامی زمین‌های شهرک صنعتی کاویان را خریداری کردند



مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: پس از اینکه پاسخ مثبت استعلام‌ها از سوی همه دستگاه‌های اجرایی دریافت شد، در صورتی که کارگروه امور زیربنایی و سپس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاییدیه نهایی را برای تقاضای ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی صادر کرد، موضوع در هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان مصوب و جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای آن صادر می‌شود.

 ایجاد شهرک صنعتی دولتی در خراسان رضوی نیز مانند بخش خصوصی مستلزم دریافت پاسخ مثبت استعلام‌ها از دستگاه‌های اجرایی مربوطه و سپس اخذ تاییدیه از کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.

حسب راهبرد‌های امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، واگذاری ۳۰۰ واحد کارگاهی تولیدی در ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده و تاکنون ۷۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرکهای صنعتی سرمایه گذاری بخش خصوصی صنعت و معدن دستگاه های اجرایی شهرک های صنعتی استعلام ها شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک