Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: می‌دانم آقای آجورلو که از متعصبین پرسپولیسی بودند،برای فضای مجازی و لایک چنین کاری کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون رفتار مصطفی آجورلو با یک میکروفون قرمزرنگ اظهار داشت: واقعا از آقای آجورلو چنین انتظاری نداشتم؛ این کار برای یک بچه ۱۵-۱۶ ساله است که دنبال فالوور و فضای مجازی می‌گردد و می‌خواهد طرفدارش را زیاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا بگویم چه کار کند این فضای مجازی را که برخی ناخواسته باوجود این که شاید کاری را قبول نداشته باشند، وارد این جریانات می‌شوند تا لایک بگیرند.

وی در ادامه بیان داشت: یک مدیر با این سن و سال وقتی تحمل رنگ یا لوگوی یک باشگاه را ندارد، چطور ممکن است کاری را برای باشگاهش انجام دهد؟ یک موقعی ممکن است بازیکن ۲۰ ساله چنین حرکتی کند که می‌گوییم این شور و حرارت جوانی است اما یک آدمی با این سن و سال که در گذشته هم چون از رفقای من است، می‌دانم که از متعصبین پرسپولیسی بودند اما حالا برای این که فضایی را ایجاد کنند، چنین کاری کردند. شاید هم علت روانشناسی دارد.

درویش درباره مسئله بازیکن سرباز عنوان داشت: وقتی یک روزی کادرفنی یا مدیرعامل و بازیکنان پرسپولیس ناراحت می‌شوند، به خاطر رفتار این مدیران است. شما ببینید یکی از مربیان استقلال یا همراهان این تیم که قابل احترام هم هستند، می‌آیند در مورد سربازی بازیکن پرسپولیس و ستاره تیم ملی نظر می‌دهد. این نشأت گرفته از چیست؟ همان القای مدیریت که به خودش اجازه می‌دهد که پیرامون هر موضوعی دخالت کند. سربازی برای همه است و مگر بقیه نرفتند؟ مثل آقای زنده‌روح که در گل‌گهر حضور داشت اما به فجرسپاسی رفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید داشت: قانون برای همه یکسان است. از روز اول من یا اعضای باشگاه یا هیئت مدیره کسی کوچکترین حرفی در این باره زد؟ خیلی‌ها به من گفتند در این مورد صحبت کنید اما من گفتم به من ارتباط ندارد. اینکه کسی بگوید آشنا دارم و نمی‌گذارم بازیکنان بروند سربازی، قدیمی است و برای امروز نیست.

او تصریح داشت: طفلک آجورلو برای این که طرفدار پیدا کند، مجبور است این طور برخوردی داشته باشد وگرنه در خلوت خودش احتمالا می‌گوید کار اشتباهی کردم. من چند بار آن ویدیو را باز کردم و اصلا باور نمی‌کردم که درست باشد. فکر کردم ویدیو ساختگی است و هنوز هم در شوک هستم که فردی با ۶۰-۷۰ سال سن چنین کاری کند و بی احترامی کند. نمی‌دانم علتش چیست و چه مشکلی دارند که فکر کردند می‌توانند با این کار، آن مشکل را حل کنند.

درویش در مورد خرید بازیکن ازبک اذعان داشت: طی چند روز گذشته درخواست را دادیم و دیروز موافقت باشگاه پاختاکور اعلام شد. این بازیکن ۲۰-۲۵ روزی است که آزاد شده و وقتی توافق به عمل آمد، بلیت را برایشان تهیه کردیم و دیروز آمدند و تست پزشکی را پشت سر گذاشتیم و منتظریم تا با صدور کارت، اگر کادرفنی صلاح دانست از این بازی در خدمت تیم باشد.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم ۱۰ فوریه ایشان بازیکن آزاد بوده‌اند و قرارداد او یک فصل و نیم خواهد بود. عدد را شاید خودشان صلاح ندانند بگویند اما رقم متعادلی است. این اصلا قابل قیاس با قرارداد بودیمیر نیست و یک رقم معقولی است مثل سایر بازیکنان تیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چنین کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند