Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد ناکامی این تیم در کسب پیروزی در بازی خانگی برابر تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر را نتیجه ضربات پایانی ضعیف بازیکنانش دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته (شنبه) با قبول یک تساوی بدون گل خانگی برابر تیم واتفورد در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، ضربه‌ای بزرگ به شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم اگرچه هنوز در جدول چهارم است، اما با توجه به فاصله کم آرسنال و بازی‌های معوقه این تیم، احتمال سقوط شیاطین سرخ به رده‌هایی پایین‌تر بسیار زیاد است. یونایتد در حالی به میهمان قعرجدولی خود امتیاز داد که بیش از 20 بار توپ را به سمت دروازه واتفورد شلیک کرد و چندین و چند موقعیت حتی دروازه خالی را از دست داد.

رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ هم در مصاحبه پس از بازی‌اش از همین موضوع ابراز نارضایتی کرد و گفت: در نهایت تیمی برنده می‌شود که کارآمدتر بازی و از موقعیت‌هایش جلوی دروازه حریف بهتر استفاده کند. ما این کار را نکردیم و متأسفانه این اولین بارمان هم نیست.

این سرمربی آلمانی افزود: یک بار دیگر احساس می‌کنم دو امتیازی را که خیلی راحت می‌بایست کسب می‌کردیم، از دست دادیم. من فکر می‌کنم که ما به جز گلزنی همه کار کردیم. در هر دو نیمه بازی آنقدر خوب بودیم و موقعیت داشتیم که برنده شویم، اما نشدیم و مثل چند بازی قبلی که ضربات پایانی‌‌مان دقت کافی را نداشت، این بار هم به همین دلیل دو امتیاز یک بازی بسیار مهم را از دست دادیم. در نیمه اول چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که در شرایط عادی برای زدن حداقل یک یا دو گل کافی است و در نیمه دوم هم داستان همین بود. وقتی اینطوری موقعیت هدر دهید نتیجه‌اش همین می‌شود.

کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنانی بود که یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی من‌یونایتد را از دست داد. رانگنیک در پاسخ به این سؤال که چرا ستارگان تیمش هم موقعیت‌ها را هدر می‌دهند، گفت: جواب دادن به این سؤال سخت است. شغل ما مربیان و سرمربیان این است که به تیم کمک کنیم به اندازه کافی موقعیت گلزنی بسازد. اگر ما  فقط دو سه موقعیت داشتیم، باید از خودمان می‌پرسیدیم که چگونه می‌شود موقعیت‌های بیشتری خلق کنی اما فکر می‌کنم که تعداد موقعیت‌‌های مسلم گلزنی‌مان برای بردن یک بازی در این حد و اندازه کافی بود.

لیگ برتر انگلیس| شکست خانگی برنتفورد در شب بازگشت اریکسن و نیمکت‌نشینی قدوس/ منچستریونایتد به تساوی بسنده کرد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم